Fråga: Vilket t-bord och vilken mus rekomenderar du...

Permalänk
Medlem

Fråga: Vilket t-bord och vilken mus rekomenderar du...

...till FPS-spel?

Permalänk
Medlem

Tangentbord standard stort hederligt köp inget av de här mindre platta tangentborden du suger till allting. Annars ännu hellre köp en nostromo n52 underbar att spela med. Mus? Gå efter passformen helt enkelt och köp vad som passar din hand bäst av intellimouse 3 eller 4, MX500 MX510, MX1000 Eller Boomslang Viper är säkert bra också. Men när det gäller möss är passformen det absolut viktigaste för mig. Alla nämnda möss har tillräcklig precision.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Man bockar och bugar!!!
Kommer rusa iväg till butiken och testa för fullt!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
...du suger till allting.

var väl lite elakt sagt ^^

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

Jag får kramp om jag sitter vid ett normalt tangentbord nu när jag vant mig vid mitt Logitech UltraX Flat. Aldrig haft ett skönare tangentbord.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

Tangentbord säger jag key tronic

Permalänk
Medlem

ja UltraX:et är faktiskt ruskigt skönt.. vill aldrig ha nåt annat.. har köpt ett i reserv som ligger på hyllan också : P

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk
Medlem

mitt ultraX funkade aldirg över huvudtaget. så jag köpte ett med ljus i som är nästan lika platt.

till mus gillar jag MX500 men om det är den bästa spel musen det vet i fan. men skön e den

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

älskar min Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 :D... Inget emot Logitech men deras nyare modeller gillar jag inte alls.. har ingen stans att lägga ringfingret liksom :/

vad det gäller tgb så är det väl bara att välja ett som e snyggt och med skönt motstånd i knapparna.. gillar det jag har.. ett visst gammalt från 98 tror jag... smutsigt med oooh så skönt

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Medlem

Själv trivs jag fint med ett "Microsoft multimedia keyboard" och en MX500.

Permalänk
Medlem

Logitech UltraX flat m. MX510 w. fUNc 1030 svart

Visa signatur

"Signatur raderad, max tre rader i size 1. Se reglerna". - Vicotnik (The evül one!)

Permalänk
Medlem

labtec tangentbord för 25 kr eller va det 15 =PPPP sen en mx510 underbart.

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Jag har en Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 (USB) och är jättenöjd med den. Inte trådlös, som det ska vara.

Mitt tangenbord är ett Logitech "Internet Keyboard" (tror det heter så). Det är väldigt basic (standardknappar + 7 specialknappar varav jag bara använder ljudkontrollerna). Tycker tangenterna är jättesköna.

Visa signatur

Min hemsida: http://www.srekel.net
Pocket Task Force: http://ptf.srekel.net
Kaka e gott! http://kaka.srekel.net

Permalänk
Medlem

Chicony internet keyboard och en "gammal" hederlig MX500. Finns absolut inget skönare

och du...man kan spela rollspel med de också

Permalänk
Medlem

Logitech Ultra X Flat. MX1000, fUNc 1030 svart. Mycket nöjd med denna kombinationen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Logitech Ultra X Flat. MX1000, fUNc 1030 svart. Mycket nöjd med denna kombinationen.

Nej men titta, du har samma som mig

Innan hade jag ett lånat Keytronic ErgoForce samt en IntelliMouse 3.0.
Jag har också tidigare använt Razer Boomslang 1000 samt Logitech Gaming Mouse.

Den här kombinationen är dock bäst hitils.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Ett jättetack till er alla!

Som vanligt, höll jag på att säga, är forumet oöverträffat när det gäller kunskap och tips!

Permalänk
Medlem

Jag vill också passa på att säga, precis som fler i tråden.

Once you go UltraX, you never go back.

Världens i särklass skönaste tangentbord. Det tog 1 min att lära sig "höjden" på tangenterna, och nu är man helt klart fast. Att det också låter kosmiskt mycket mindre att skriva fort på, ser jag som en klar fördel.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

KniFF: En liten off topic fråga, släcks dina batterilampor om du låter musen vara en liten stund för att sen tändas direkt när du rör den?

Permalänk
Medlem

Microsoft Natural Keyboard Pro
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0

Det är fina grejer ;D Perfekt för FPS-spel!

Visa signatur

Intel i9 12900K | Asus Z690 Apex | 32GB G.Skill DDR5 6400C32
Asus Strix 2080Ti | Asus Rog Swift PG279Q | 2xWD Black SN850
Corsair AX1200i | Lian Li O11DXL Dynamic | EKWB Custom loop

Permalänk
Medlem

Logitech MX1000
Nån typ av Keytronic t-bord.

Permalänk
Medlem

ZIPPY BLUE EL SLIM MINI
Logitech Mx310.

Funkar väldigt bra.

Permalänk
Hedersmedlem

Det enda riktigt dåliga med UltraX flat är att man lätt kommer åt andra tangenter när man skriver fort och sen är den lite plastig också men den är väldigt skön att spela på då tangenterna är så låga.

Och drick inte läsk vid datorn då tangenterna kladdar ihop väldigt lätt.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Microsoft Natural Multimedia Keyboard + Explorer 3.0

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

Logitech Internet Keyboard Special Edition + Logitech MX510
Oslagbart enligt mig om nu inte ska satsa på trådlöst.

Permalänk

Är det någon som faktiskt har testat MX1000?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
KniFF: En liten off topic fråga, släcks dina batterilampor om du låter musen vara en liten stund för att sen tändas direkt när du rör den?

Mjo, batterisparfunktion, det stör mig inte, tycker det är bra.

Spelabanjo : Ja, jag har ägt en i snart en vecka, så ja, jag har "provat" Mx1000.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snippar
var väl lite elakt sagt ^^

Oj jösses vad fel det blev. Menade naturligtvis att de suger till allting

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Mjo, batterisparfunktion, det stör mig inte, tycker det är bra.

Spelabanjo : Ja, jag har ägt en i snart en vecka, så ja, jag har "provat" Mx1000.

Ok så funkar den bra? Den ska ju köra med laser. Gör det någon skillnad? Jag ifrågasatte inte dess existens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Ok så funkar den bra? Den ska ju köra med laser. Gör det någon skillnad? Jag ifrågasatte inte dess existens.

Du frågade om någon ens provat Mx1000 även fast ett flertal äger den i tråden, därför fann jag din fråga lite underlig.

Ja, det är bra precision i den, om man märker det i spel är upp till den som äger den att tycka / tänka, för mig duger den helt klart, den skönaste musen jag någonsin haft.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt