Permalänk

Hörlurar

Folk snackar om bra hörlurar som alernativ till surround. Funkar det verkligen? Vilka bra alternativ finns?

Är trött på min 2.1 som låter skit. Vill inte montera upp surround till datorn. Kommer krocka med min framtida till tvn.

Permalänk

Du kan väl koppla både tvn och datorn till samma surround eller? annars funkar väl zalmans surround hörlurar

Permalänk
Medlem

Kolla upp dom som säljs på Netonet.
Finns ett par Sony Trådlösa där med lite surround.
Kostar ca 1200 pix.
Ska köpa sådana nästa vecka så jag kan ju skriva vad jag tycker om dom

Visa signatur

[Soltek Qbic+Intergrerat moderkort]Intel P4 3.0 Prescott]160gb S-ata+120gb ata Seagate Baracuda]2x512 DDr]Connect3D Radeon 9800 Pro 128mb]BenQ FP783 TFT 17"]

PILLA ALLDRIG PÅ NÅGOT SOM FUNKAR.DET KOSTAR BARA EN MASSA PENGAR I SLUTÄNDAN

Permalänk

Kan inte koppla till samm då tvn och datorn står i 90 graders vinkel blir ju helt fel ljud då.

Ok jag väntar tills du har utvärderat dina. Dom ska nog vara ganska bra för att det ska vara värt 1200 pix.

Permalänk

Skulle va bra med en uppdaterin på trådlösa hörlurar. De som jag köpte för kanske ett år sen klarade bara av att användas konstant i 8 timmar sen fick man ladda dom i 16 så jag lämnade tillbaka dom.

Permalänk
Medlem

Håller med om lite bra skriverier om trådlösa lurar.

Visa signatur

[Soltek Qbic+Intergrerat moderkort]Intel P4 3.0 Prescott]160gb S-ata+120gb ata Seagate Baracuda]2x512 DDr]Connect3D Radeon 9800 Pro 128mb]BenQ FP783 TFT 17"]

PILLA ALLDRIG PÅ NÅGOT SOM FUNKAR.DET KOSTAR BARA EN MASSA PENGAR I SLUTÄNDAN