Permalänk
Medlem

Att Suga Eller Inte Suga?

Nej denna fråga är inte om hur jag får min flickvänn att tillfreställa mig sexuellt utan om fläcktar.

Jag har köpt en chassifläckt och har bara ett "fläckthål".
Ska ja he den på blåsa in luft eller suga ut?'

Någon som gjort några mätningar kanske?

Permalänk
Medlem

Skulle rekommendera att du låter den blåsa in luft. Själv gjorde det susen när jag fick min första chassifläkt. Detta förutsatt att du har hålet på framsidan (eller sidan). Annars är det la bara å testa och jämföra vad som funkar bäst.

Visa signatur

[ICARUS][b][ATHLON 64 X2@2500MHz][EPOX 9NDA3+][4x512MB CORSAIR XMS][GF 6800ULTRA@450/1250][THERMALTAKE TSUNAMI]
[NEMESIS][PENTIUM 4E@3500MHz][ASUS P4C800-E DELUXE][2X512MB TWINMOS DUAL][GF 6800LE@12x1,6,405/860][CT DRAGON]
[/b]

Permalänk
Medlem

Hmm...Kan väl växla lite, ibland suga och ibland blåsa. Frågan är varför du ens diskuterar blåsa när du kan ha sugande. Beror helt på hur många du har som suger och blåser antar jag. Om du inte har någon som suger så är det ju bra men om du har flera sugande så kanske en blåsning är på sin plats. 2st sugande från sidan är en bra idé. Gärna framifrån en oxå.

Visa signatur

Vattenkylt GF2MX 175/166 @ 263/225

Permalänk
Medlem

standard är att försöka se till att varmluften går ut bak eller i taket, och ny luft in ifrån fronten eller sidorna.
skulle säga att utblås är viktigast, ny luft får du ju alltid genom ventilationshål i chassit.

Permalänk
Medlem

Ganska roliga inlägg egentligen.....

Visa signatur

Levicom 350W Dual Fan Abit KV7 Amd Athlon XP 2800+@3200+ Vatten Twinmos 512mb ddr pc3200 Sparkle Geforce FX5900 500/930 160 gb hd Logitech MX500

Permalänk
Hedersmedlem

Tumregeln är att det är den varmaste luften som ska ut, och att lika mycket luft ska in som ut.

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dempah

det heter ha, inte he.

I norrland har vi ett böjbart verb som heter "he" och det används frikostigt till allt möjligt. Exempel: "Vart tusan hedde jag nu bilnycklarna?" eller "He dä borti hygge!" (flytta på dej!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av el Tomsterino
I norrland har vi ett böjbart verb som heter "he" och det används frikostigt till allt möjligt. Exempel: "Vart tusan hedde jag nu bilnycklarna?" eller "He dä borti hygge!" (flytta på dej!)

He dä borti hygge! måste väll vara bondska jag bor i umeå men jag har då inte hört det, därimot så används ordet "hedde" ganska så flittigt av många.

Permalänk

Däe e ganska brau i skåude åsså

Permalänk
Medlem

haha nu har tråden blivit en "dialekt" tråd

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frink
He dä borti hygge! måste väll vara bondska jag bor i umeå men jag har då inte hört det, därimot så används ordet "hedde" ganska så flittigt av många.

Ja självklart är det grov bondska .. överdrev lite för skojs skull. Är hur som helst ute och cyklar ljusår från topic nu så .. ehrm!

Permalänk
Medlem

´Huue shao i byggdera ( hur e det i byggden)

De so vaonliggt, (det e som vanligt)

Bonde i Halland!

Permalänk
Medlem

Ah fö sjûven serru

Visa signatur

Tiden är knapp!

Permalänk
Medlem

E du förkyld! hehe.

vil deu ha en liden ngök!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
Samtliga som har gått offtopic får sig en varning för spam, gratulerar

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd upplåst*
Får se om ni klarar av att hålla er till topic nu då...

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem

Jauo, om ite di hinna sye e ann o jobbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av el Tomsterino
I norrland har vi ett böjbart verb som heter "he" och det används frikostigt till allt möjligt. Exempel: "Vart tusan hedde jag nu bilnycklarna?" eller "He dä borti hygge!" (flytta på dej!)

Herregud, ja skulle ju inte fatta va nån sa ifall ja hamna hos er...Borde knappt räknas som sverige de där...

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Herregud, "varning för spam", måste bara skratta... forumsmoderatorer...

Visa signatur

Den som moddar först moddar bäst...