Permalänk
Medlem

Byter 7800XT Pulse

Skulle vilja byta mitt 7800XT Pulse mot något likvärdigt på den gröna sidan.

Jag kan va helt fel ute och rätta mig gärna om jag har fel!

Men tänker byte rakt av mot ett 3080 12gb

Kan tänka mig att lägga till lite ifall någon vill byta 3080ti eller 3090

Byte görs mellan 4 ögon, så Linköping +5-6mil radie

Kom med förslag och prisidé.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

jag funderar på att byta till den röda sidan själv men kan tyvärr inte byta mellan 4 ögon. däremot har jag sålt ganska mycket här så om det är fortfarande av intresse så har jag en 3080ti

Permalänk
Medlem

Kan ju alltid erbjuda byte mot ett Intel A750 som är cirka halvåret gammalt och en hope pengar emellan, om du vill mellanlanda och spara upp till ett 40 serie kort eller liknande 😊 Men förstår till 100% om det inte är intressant. Finns inom radien i så fall 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av LuckAss:

Kan ju alltid erbjuda byte mot ett Intel A750 som är cirka halvåret gammalt och en hope pengar emellan, om du vill mellanlanda och spara upp till ett 40 serie kort eller liknande 😊 Men förstår till 100% om det inte är intressant. Finns inom radien i så fall 😊

Tackar för erbjudandet, men måste tacksamt avböja erbjudandet.

Permalänk
Medlem

Och du är inte sugen på att sälja och sen köpa nytt heller? 😊 Isf var skulle du anse acceptabelt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LuckAss:

Och du är inte sugen på att sälja och sen köpa nytt heller? 😊 Isf var skulle du anse acceptabelt?

Nej, inte just nu iaf, ny PoE liga om typ 1v och med 2 ungar hemma så är mina spelhelger utan familjen heliga, kan inte ha downtime då

Permalänk
Medlem
Skrivet av elwi:

Nej, inte just nu iaf, ny PoE liga om typ 1v och med 2 ungar hemma så är mina spelhelger utan familjen heliga, kan inte ha downtime då

Och ni med sambo och barn kanske förstår att jag fick betala dyrt för att deala till mig att få spelhelg påskhelgen 😂 (måste dock på påskmiddag och äggjakt med barnen men annars slapp jag allt, kostade mig en arm och ett ben 🤣🤣)