LGA 1151 Moderkort köpes snarast (Göteborg)

Permalänk

LGA 1151 Moderkort köpes snarast (Göteborg)

Hejsan

Behöver så snart som möjligt få tag i ett LGA 1151 moderkort i Göteborg.
Behöver ha 4st RAM slots.

Hoppas någon här har ett gammalt kort liggande hemma
Skicka gärna modell och vad ni vill ha för det så hör jag av mig snarast om det är intressant.
Har möjlighet att hämta upp kortet imorgon mellan kl 11-15

Vänliga hälsningar
Luca

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av dargonlordx:

Hejsan

Behöver så snart som möjligt få tag i ett LGA 1151 moderkort i Göteborg.
Behöver ha 4st RAM slots.

Hoppas någon här har ett gammalt kort liggande hemma
Skicka gärna modell och vad ni vill ha för det så hör jag av mig snarast om det är intressant.
Har möjlighet att hämta upp kortet imorgon mellan kl 11-15

Vänliga hälsningar
Luca

Läs hela annonsen här

Hej!
Jag har ett Asus prime Z270-A liggandes, men osäker om allt funkar så kan testa av moderkortet idag ifall den startar med en 7700k?
https://www.asus.com/motherboards-components/motherboards/pri...

Permalänk
Skrivet av Lurken95:

Hej!
Jag har ett Asus prime Z270-A liggandes, men osäker om allt funkar så kan testa av moderkortet idag ifall den startar med en 7700k?
https://www.asus.com/motherboards-components/motherboards/pri...

Hej!

Vill du vara så vänlig att avvakta med besväret att testa kortet tills imorgon? Jag återkommer i tråden ifall det blir aktuellt men jag fick precis reda på att moderkortet jag redan har, har två bios lägen. (Det ena är bricked)
Lyckas jag inte lösa problemet efter jobbet idag kommer jag jättegärna och köper ditt kort.
Prioriterar dig och ditt kort då du skrivit först, men måste bara hem och kolla till mitt nuvarande först.
Låter det OK för dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dargonlordx:

Hej!

Vill du vara så vänlig att avvakta med besväret att testa kortet tills imorgon? Jag återkommer i tråden ifall det blir aktuellt men jag fick precis reda på att moderkortet jag redan har, har två bios lägen. (Det ena är bricked)
Lyckas jag inte lösa problemet efter jobbet idag kommer jag jättegärna och köper ditt kort.
Prioriterar dig och ditt kort då du skrivit först, men måste bara hem och kolla till mitt nuvarande först.
Låter det OK för dig?

Funkar utmärkt. Jag skulle faktiskt testa den idag oavsett pga att jag ska flytta och behöver bli av med grejer

Permalänk
Skrivet av Lurken95:

Funkar utmärkt. Jag skulle faktiskt testa den idag oavsett pga att jag ska flytta och behöver bli av med grejer

Allright, underbart, hör av mig så snart jag vet!
Vad önskar du ha för det i betalning om fallet är att jag behöver det imorgon :)?