Permalänk
Medlem

Vårstädning!

Fler bilder: https://photos.app.goo.gl/zTZw12JpCNcEHn6R8
Upphämtning prioriteras, i andra hand mötas upp i Malmö imorgon fredag 15/3. Mindre saker kan skickas mot fraktkostnad.

7.1-system:
Receiver Onkyo tx-nr609, hdmi-kortet utbytt på garanti. Frontar från nån gammal stereo. Center är en audio pro stage 47. Satelliter från ett andersson-system. Subben är från ett alted lansing ada 885-kit, modifierad för att funka standalone, den dundrar på bra!
Fjärkontroll finns, men ingen kalibreringsmic
Bud från 500kr, endast upphämtning.

NUC6i7KYK
Nuc med i7-6770HQ och 32gb ram. Vesa-fäste medföljer, men en av skruvarna till bottenplattan saknas.
Bud från 500kr.

NH-U14S TR4-SP3
Noctua-kylare för threadripper, men har ett par adapters som borde göra den kompatibel med vissa intel-plattformar?
Bud från 50kr.

Linksys WHW03 mesh-system.
Har strulat lite för mig på sistone, men man kan säkert få det att uppföra sig om man försöker. Har homekit.
Bud från 50kr.

Broadlink rm pro plus 433mhz och IR controller
Inklusive ett gäng boradlink 433mhz-lampknappar
Bud från 50kr.

Crash, ride och hi-hat
Crash bud från 500kr,
Hi-hat och ride bud från 50kr var.

Merrell vapour glove barefoot skor. Endast provade en gång, var för små. Storlek EU 43.5.
Bud från 1kr

Allt nedanför är bud från 0kr:
Fractal design XL med ett par repor och bucklor. Innhyser ett hp workstations-mobo med en xeon E5520 och ett nätagg med modifierad pinout för att matcha hps konstiga standard.
Gammalt gigabyte mobo med en core2quad q9650 och gb ram.
"NEO" wifi av/på pluggar, 2 st.
Unifi adapter för att montera små APs i de stora hållarna
17" skärm med dvi och dubbla vga-ingångar
Någon sorts "action"-camera, Jula tror jag.
Hylla och klädstång för ikea pax 1m bred
HD7950
HD7870
TP-link wifi5 wifi-extender
Docka för hp-laptops
NZXT H440 i hyfsat skick, inkl. 4 fläktar
Katt-tavlor som är lite kantstötta
VESA-väggfäste
wifi "4" (n) pci wifi-kort
Sata-passthrough för pci-slot
5.25" till 3.5"-adapter

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

7.1-system

Permalänk
Medlem

Define XL med xeon

Permalänk
Medlem

NUC

Permalänk
Medlem

NUC6i7KYK 500:- plus frakt

Permalänk
Medlem

Gigabyte-bräda med c2q

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeshu:

<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

NUC6i7KYK 500:- plus frakt

Gör så istället. Sorry för spam.

Permalänk
Medlem

Resten del 1

Permalänk
Tangentbordskonnässör

NUC6i7KYK 600:- plus frakt

Permalänk
Medlem

Eh, det fanns visst en gräns på antal uppladdade bilder... Här är en länk istället https://photos.app.goo.gl/zTZw12JpCNcEHn6R8

Permalänk

1000kr+frakt för NZXT chassit med 4st fläcktar, Nuc med i7 och grafikkort med bud frpn 0kr.

Permalänk
Medlem

NUC6i7KYK 700+ frakt

Visa signatur

I7 4770 Gtx 1060 6gb 16gb ddr3
Nintendo switch lite
PlayStation 4

Permalänk
Medlem

Bjuder 50kr + frakt för följande paket:

  • Merrell vapour glove barefoot skor

  • Action kamera Jula

  • TP-link wifi5 wifi-extender

Permalänk
Medlem

NUC6i7KYK

800 plus frakt

Permalänk
Expertgissare

Q9650 med moderkort och ram 50kr plus frakt.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

100:- för HD7950 (förutsatt att det fungera) + frakt

Har du lust och berätta lite mer om hur dina WHW03 strular, typ tappar dom kontakten eller fastnar dom med blå lampa som aldrig släcks eller liknande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av skrock:

100:- för HD7950 (förutsatt att det fungera) + frakt

Har du lust och berätta lite mer om hur dina WHW03 strular, typ tappar dom kontakten eller fastnar dom med blå lampa som aldrig släcks eller liknande?

Mitt problem från början var att jag behövde starta om huvud-noden varannan månad sen jag började med wired backhaul. Sen gjorde jag en factory reset och fick inte dem att prata med appen igen, men jag okrade inte försöka så länge heller.

Permalänk
Medlem

Jag bor i Kristianstad och kan komma och hämta om du väljer att sälja till mig. jag är intresserad av följande:
- 7.1-system
- Broadlink rm pro plus 433mhz och IR controller
- Linksys WHW03 mesh-system.

bjuder 700kr för kalaset

Permalänk
Medlem

Mycket större intresse än väntat, så jag avslutar nån gång i helgen när jag får tid att gå igenom allt!

Permalänk

Jag budar 500 för Zildjian-crashen

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeshu:

Mitt problem från början var att jag behövde starta om huvud-noden varannan månad sen jag började med wired backhaul. Sen gjorde jag en factory reset och fick inte dem att prata med appen igen, men jag okrade inte försöka så länge heller.

Oki, då vet jag hur strulet ser ut. Har själv bråkat med exakt samma variant som du har och där låste sig en enhet med fast blå lampa. Supporten var allt annat än snabb men när vi väl gått igenom allt 4 gånger så gick dom med på utbyte. Får se om jag budar på dessa men man tackar för infon

Är dock fortfarande vääääääääldigt intresserad av ditt HD7950

Permalänk
Medlem

Är frakt möjlig för Fractal design XL?

Permalänk
Medlem

Merrell vapour glove barefoot skor. - 200 kr

NZXT H440 i hyfsat skick, inkl. 4 fläktar - 200 kr

wifi "4" (n) pci wifi-kort - 100 kr

Avhämtning om jag kan få minst två av artiklarna ovan.

Permalänk
Medlem

Linksys WHW03 mesh-system 50kr+ frakt

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

NUC6i7KYK 900kr+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Är frakt möjlig för Fractal design XL?

Kanske, men det kommer inte vara billigt. Det väger bly.

Permalänk
Skrivet av Ramses_II:

Jag budar 500 för Zildjian-crashen

Var finns sakerna för upphämtning förresten? Jag kan hämta eller mötas upp i Malmö eller Lund. Och när är budandet slut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ramses_II:

Var finns sakerna för upphämtning förresten? Jag kan hämta eller mötas upp i Malmö eller Lund. Och när är budandet slut?

Tormestorp, avslutar nån gång på söndag när jag får tid

Permalänk
Medlem

NUC6i7KYK 1000:- plus frakt

Permalänk
Medlem

Är fortfarande intresserad av ditt HD7950 så ökar budet lite till 150:- + frakt.
Lägger även in ett bud på Linksys WHW03 på 300:- + frakt.