Permalänk

Gammal billig Iphone ??

Andra gången på ett år som någon snor min elcykel som jag använder för att ta mig till jobbet. Så nu tänkte jag sätta en airtag, och en GPS tracker på den (utöver ett jättelås).

Då jag inte använder mig av Iphone vanligtvis så behöver jag en sådan till airtagen.
Enligt Apple så behöver det vara "iPhone- och iPod touch-modeller med iOS 14.5 eller senare
iPad-modeller med iPadOS 14.5 eller senare".
Så krav: IOS 14.5 eller senare, olåst, batteritid på mer än 15 minuter, och att man slipper glassplitter i fingrarna när man använder den. Annars öppen för det mesta. Ju billigare desto bättre då den förhoppningsvis aldrig kommer behöva användas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

https://www.elgiganten.se/product/mobiler-tablets-smartklocko...

finns en motsvarighet för android telefoner, kanske dock bara fungerar på Samsung?

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Skrivet av Oliver91:

https://www.elgiganten.se/product/mobiler-tablets-smartklocko...

finns en motsvarighet för android telefoner, kanske dock bara fungerar på Samsung?

Känner till Samsung smarttag, och om jag fattat rätt från diverse tester så funkar Apples Airtag överlägset bättre, uppdaterar platsen mycket oftare (och den funkar bara med nyare Samsung). Men tack för tipset !

Permalänk
Medlem

Kanske har en gammal iphone se 2a gen liggandes någonstans. Låt mig be om att få återkomma.

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Skrivet av Dashio:

Kanske har en gammal iphone se 2a gen liggandes någonstans. Låt mig be om att få återkomma.

Skulle vara grymt!

Permalänk
Medlem

Om du skulle kunna tänka dig en iPad Mini 4 har jag eventuellt en, dock kan jag inte garantera att skärmen är utan någon spricka. Skicka PM om det är intressant