Nätverksprylar som blivit över!

Permalänk
Medlem

Nätverksprylar som blivit över!

Säljer av ett gäng nätverksprylar som blivit stående i garderoben. Allt är funktionstestat och fabriksåterställt idag. Köparen betalar ev. frakt och jag säljer till den jag vill osv. ja ni vet allt det där vanliga.

1st 100Mbit Switch D-Link DES-1005D
Inköpt massor av år sen, går som tåget.
Pris: 50kr
(TP-Link DES-1005D)

1st Tri-Band 3Gbps Wifi Mesh Extender Netgear Nighthawk X6S EX8000
Fungerar utmärkt med R7000P-routern nedan.
Pris: 400kr
(Netgear Nighthawk X6S EX8000)

1st Wifi Router Netgear Nighthawk R7000P
Stabil Dual-Band router.
Pris: 500kr
(Netgear Nighthawk R7000P)

1st 4G+ Wifi Router TP-Link Archer MR600
Inköpt förra våren hos Inet. Fungerar utmärkt!
Pris: 900kr
(TP-Link Archer MR600)

1st Netgear Orbi Mesh WIFI Add-On Satellite RBS850
Utökar täckningen på ditt mesh-nätverk.
Pris: 2000kr
(Netgear Orbi Mesh WIFI Add-On Satellite RBS850)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Tjenare! Har du kanske vägarna förbi Stockholm med omnejd -- eller ännu mer söderut -- någon gång kommande tiden? Är lite intresserad av att köpa åtminstone Netgear EX8000 och R7000P men kanske också mer. Bor i Södertälje och (om möjligt som sagt) skulle vi vid överenskommen tid kunna planera in dag för överlämning (typ vid tågstation eller dylikt).

Permalänk
Medlem
Skrivet av tboss:

Tjenare! Har du kanske vägarna förbi Stockholm med omnejd -- eller ännu mer söderut -- någon gång kommande tiden? Är lite intresserad av att köpa åtminstone Netgear EX8000 och R7000P men kanske också mer. Bor i Södertälje och (om möjligt som sagt) skulle vi vid överenskommen tid kunna planera in dag för överlämning (typ vid tågstation eller dylikt).

Tyvärr så har jag inga ärenden åt det hållet inom den närmsta tiden men kan gärna skicka med Posten.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

SÅLD
--------
1st Netgear Orbi Mesh WIFI Add-On Satellite RBS850
Utökar täckningen på ditt mesh-nätverk.
Pris: 2000kr
(Netgear Orbi Mesh WIFI Add-On Satellite RBS850)
--------

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo