Avatar Frontiers of Pandora (Ubisoft Connect) [PC]

Permalänk

Avatar Frontiers of Pandora (Ubisoft Connect) [PC]

Hej,

Fick med en nyckel för spelet "Avatar Frontiers of Pandora" till PC på plattformen "Ubisoft Connect" när jag köpte AMD-hårdvara.

Nyckeln fungerar alltså INTE att aktivera / spela på "Steam" utan enbart på "Ubisoft Connect"-plattformen (som är motsv. som "Steam" men en annan plattform).

Jag är inte intresserad av spelet så säljer nyckeln.

Betalning sker genom Swish, inga byten är intressanta och koden kan skickas digitalt.

Mvh - Kalle

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5 8600K / Asus ROG Z370-F Gaming / Asus GTX 1070 Ti ROG Strix / Samsung 960 EVO 500GB M.2 PCIe m.m.

Permalänk
Medlem

Hej,

Kan tänka mig att köpa den för 250kr?

Permalänk
Skrivet av Sc_king:

Hej,

Kan tänka mig att köpa den för 250kr?

Absolut.
Man kopplar den till direkt till sitt Ubisoft Connect konto så jag ger dig min AMD Rewards inloggning (genererar ett lösenord) så får du koppla spelet till ditt Ubisoft Connect konto.

När det är gjort och du bekräftar spelet är inne på ditt Ubisoft Connect konto så byter jag lösenord på mitt AMD Rewards konto.

Meckigt men verkar vara så det fungerar då man inte bara ser en kod när man ska claima det på AMD Rewards utan behöver logga in med sitt Ubisoft Connect konto och då tror jag den kopplar spelet mot kontot direkt.

Visa signatur

i5 8600K / Asus ROG Z370-F Gaming / Asus GTX 1070 Ti ROG Strix / Samsung 960 EVO 500GB M.2 PCIe m.m.

Permalänk
Medlem

Får testa mig fram men så jobbigt borde det inte vara.

Om du skickar mig ett nummer så swishar jag iväg summan.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

i5 8600K / Asus ROG Z370-F Gaming / Asus GTX 1070 Ti ROG Strix / Samsung 960 EVO 500GB M.2 PCIe m.m.