Köpes: Samtliga komponenter till datorbygge för 1080p

Permalänk

Köpes: Samtliga komponenter till datorbygge för 1080p

Hej!

Gör ett sista försök innan jag skickar iväg en beställning på BF-rean.

Söker samtliga komponenter för ett bygge som skall kunna driva Fortnite och liknande. Ser gärna förslag från de senare generationerna men om det är AMD eller Intel spelar mindre roll. Kompletta system fungerar också och extra plus om kartonger/boxar finns kvar samt om produkten finns i Göteborgsområdet.

Hör av dig om du sitter på något du tror kan passa!

//Viktor

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Gör ett sista försök själv innan jag använder de för bygge, 7600x, B650+ wifi, 16gb ddr5, 1tb m.2 ssd, tm peerless assasin 120 se.

Men moderkortet har 3 pins som saknas vilket gör att endast 1 ram slot fungerar, annars funkar den.
Allt helt oanvänt förutom CPU, moderkort endast testat.

Kvitto finns för allt förutom moderkortet, då det var köpt via företag. Behöver inte köpa allt. Kylare och SSD har t.o.m öppet köp kvar, köptes nu i veckan.

4500kr, kan frakta

Permalänk
Medlem

Phenom II x4 840 + GTX 650Ti baserad hel dator kanske är lite klent?

Annars kanske GTX 980Ti, Ryzen 3 1300X, 1x4GB DDR4 kan vara intressant?

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Skrivet av rwkk:

Gör ett sista försök själv innan jag använder de för bygge, 7600x, B650+ wifi, 16gb ddr5, 1tb m.2 ssd, tm peerless assasin 120 se.

Men moderkortet har 3 pins som saknas vilket gör att endast 1 ram slot fungerar, annars funkar den.
Allt helt oanvänt förutom CPU, moderkort endast testat.

Kvitto finns för allt förutom moderkortet, då det var köpt via företag. Behöver inte köpa allt. Kylare och SSD har t.o.m öppet köp kvar, köptes nu i veckan.

4500kr, kan frakta

Prisidé för allt utom det defekta moderkortet?

Permalänk
Skrivet av Fenrisulvfan:

Phenom II x4 840 + GTX 650Ti baserad hel dator kanske är lite klent?

Annars kanske GTX 980Ti, Ryzen 3 1300X, 1x4GB DDR4 kan vara intressant?

Lite för gammalt, tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

Prisidé för allt utom det defekta moderkortet?

Själva cpun och moderkortet som är intressant att sälja, de andra är som sagt nytt och kan returnera till butik så inte under nypris. Har bara fått tag på de (ram, ssd & kylare) under nypriset idag med hjälp av rabatter.

Permalänk
Skrivet av rwkk:

Själva cpun och moderkortet som är intressant att sälja, de andra är som sagt nytt och kan returnera till butik så inte under nypris. Har bara fått tag på de (ram, ssd & kylare) under nypriset idag med hjälp av rabatter.

OK, då avstår jag. Tack ändå!

Permalänk
Medlem

Jag har snart 4790k + mobo + 16gb ram till salu då jag klickat hem en 7800x3d-setup nyss. Inte direkt från dom "senare generationerna" men bra prestanda fortfarande.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Hej
Jag har en ASUS AMD RX 5700, 1200kr? Finns i Stockholm.
Enna fläkten vill jag minas låter lite ibland på den, antagligen måste bytas/rensas?
Finns i Stockholm.
Med vänliga hälsningar
Alexej

Permalänk
Medlem

AMD Ryzen 5 7600X köpt på Netonnet i september. Säljes pga uppgradering
Aldrig överklockad.

1900kr plus eventuell frakt

Permalänk
Medlem

Har en HP OMEN dator till salu ifall det är intressant
2070 super
i7 9700f
16gb 2600mhz
500gb ssd

Permalänk

Tack samtliga för era erbjudanden. Det slutade dock med inköp från butik.

Permalänk

Annonsen är avslutad