Meek & Geet - Nästan som Meet and Geek. Göteborg

Permalänk
Inaktiv

Meek & Geet - Nästan som Meet and Geek. Göteborg

Meet & Geek 15: The Return of the Nerds! Festligheterna återupplivas ännu en gång, efter Moderskeppet så tänker jag hålla låda med ett evenemang utan dess like. Det kommer förtäras, föräras och för...någonting annat väldigt kvickt tänkt som jag inte kom på nu.

  • Vad? Nördigt häng med SweClockers community!

  • Var? Göteborg, Kappa Bar

  • Meny: Klicka här!

  • När? Klockan 18:00–00:00+, Torsdag 28 december

  • Övrig information: Alla deltagare står själva för mat- och dryckesnota. Kommer finnas quiz på plats, håll i hatten för det kommer massa korkade frågor ifrån katten!

Bord är bokat för 20 personer, men märker jag att trycket blir högre än väntat kan vi undersöka möjligheten att få loss fler platser. Om du känner att detta är något du vill vara med på, så bör du signa upp dig på momangen. I och med att vi blir ett större sällskap behöver vi ha matbokningar inne en vecka innan vi träffas, så glöm inte att kika på menyn. Jag kommer samla in matbeställningar via PM här på SweClockers.

Quizzet denna gången kommer vara betydligt lättare och vara mer nördigt över ett bredare fält. Allt ifrån tv-spel, filmer och kuriosa. Kommer även finnas två stycken På spåret inspirerade frågor. But you gotta be there for it!

Signar du upp dig på listan så är det obligatorisk närvaro. Men i och med att livet är som livet är så kan det hända oförutsedd skit som sätter käppar för ens planer. Om du är uppskriven och vet med dig att du inte kan närvara, så vore det toppen om du kan hojta i god tid innan.

Deltagare:

1. @k4rst3n
2. @Bussovic
3. @KuShO
4. @kattovisch (quizmaster)
5. @DavidtheDoom
6. @Hajnyckel
7. @Cybit
8. @Alling
9. @Bläckman
10. @Northbane
11. @Mistlurker
12. @andreas_dock
13. @Slowbro's Bro
15. @Sir Skybalotte
16. @nmc
17. @Crystical
18. @Sweex
19. @GreenKeg
20. @Molin
21. @Vzano
22. @Hcz
23. @duxuforest
24. @MBlaze
25.
26. @Lucas!
27. @pinnerto
28. @Aiwzor
29. @coxen
30. @zrk-

mvh
Dennis "kattovisch" Olsson

Ananas på pizza är så satans gott!

Adderat deltagare till listan. Ändrat till nya Kappa Bar menyn. Lagt till fler deltagare!
Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Riktigt bra uppstyrt @anon344347! Hoppas innerligt att vandringspokalen får nytt hem. 😊

Permalänk
Medlem

Lätt, sign me up!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Bussovi_ by XHI

"Alla deltagare står själva för mat- och dryckesnota"

Funkade bra att inte stå för den senast!

"Ananas på pizza är så satans gott!"

Du vill inte att jag ska komma????

@Enviro
Nu förutsätter du att jag ska dit... och det ska jag!
Sign me upp Katten!

Verkar dock som att jag eventuellt ska jobba de dagarna men ska nog gå att lösa!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

Riktigt roligt hoppas många kommer 😃👍
Jag är eventuellt på om schemat tillåter, återkommer imorgon när jag kollat 🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Jag kommer!

Visa signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av anon344347:

Bra styrt, jag kommer. (Jag la till mig själv) 😁

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Jag deltar!

Visa signatur

Låda: Fractal Design Torrent PSU:Corsair RM 1000x Moderkort: Asus ROG Strix B550-F. CPU: Ryzen 5 5600X @Stock. Minne: DDR4-3600 mhz. GPU: PowerColor Radeon Rx 7900 XTX Limited. Skärm: Samsung Odyssey G9. OS: Manjaro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bussović:

"Alla deltagare står själva för mat- och dryckesnota"

Funkade bra att inte stå för den senast!

"Ananas på pizza är så satans gott!"

Du vill inte att jag ska komma????

@Enviro
Nu förutsätter du att jag ska dit... och det ska jag!
Sign me upp Katten!

Verkar dock som att jag eventuellt ska jobba de dagarna men ska nog gå att lösa!

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna varit med.

Permalänk
99:e percentilen

Detta får man inte missa – skriv upp mig!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Härligt, men för långt till Göteborg tyvärr

Permalänk
Medlem

Jag snor en plats. Tredje gången gillt...

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Medlem

Reporting for duty

Permalänk

Jag kommer.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Har väntat på ett Meet ’n Geek som varit i mitt område… så nu får jag väl inte banga.

Mycket närmre går ju inte att komma !

Sign me up 🍻

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

Kul! Jag är på!

Visa signatur

The only difference between fooling around and science is writing it down. - Adam Savage, Mythbusters

Nuvarande dator: AMD Ryzen 5 5600x, Asus ROG Strix B550-I Gaming, Corsair Vengeance LPX 32 GB CL18@3600 MHz, WD Black SN850 1TB, EVGA GTX 980Ti SC@Stock, Corsair SF750 750W, Loque Ghost S1 MK3

Permalänk

Jag är också på!

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4

Permalänk
Medlem

Jag skulle gladeligen vilja träffa DavidtheDoom irl, så jag kommer gärna.

Permalänk
Inaktiv

Deltagare:
1. @k4rst3n
2. @Bussovic
3. @KuShO
4. @kattovisch (quizmaster)
5. @DavidtheDoom
6. @Hajnyckel
7. @Cybit
8. @Alling
9. @Bläckman
10. @Northbane
11. @Mistlurker
12. @andreas_dock
13. @Slowbro's Bro
15. @Sir Skybalotte
16. @nmc
17.
18.
19.
20. @Molin (??!!)

Platserna fullkomligt flyger iväg. Jag korresponderar med ansvarig på Kappa Bar i hopp om att öka antalet platser. Till dess har jag en reservlista om alla 20 platser tas upp.

Permalänk

Jag är på!

Permalänk
Medlem

Sign me up, det var mycket trevligt sist!

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Medlem

Sign me up! Då har jag precis flyttat dit!

Visa signatur

🗄️ : LZmod A24-v5 2.0 . . . . . . . . . . . . . . .🔌: Enhance ENP7140 400W /w Noctua NF-A4x20 . . . . . .
🏬: ASUS ROG Strix B550-I Gaming. . . . .🎞️: 32GB Corsair LPX Vengeance B 3200MHz C16 . . . . .
🔲: AMD Ryzen 7 5700x . . . . . . . . . . . . . .❄️: Cryorig C7G . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
💾: M.2 Samsung 990 PRO 2 TB . . . . . . . 💾: M.2 Samsung 980 PRO 2 TB . . . . . . . . . . . .. . . . . . . .
🏴: PNY RTX A2000 6GB . . . . . . . . . . . . 🖥️: Dell 34" UltraSharp U3421WE 21:9 Curved USB-C . . .

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av nmc:

Jag skulle gladeligen vilja träffa DavidtheDoom irl, så jag kommer gärna.

Jäkla popis kommentar det där!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Hur ligger det till med brudarna ;)? Eller är det enbart en manlig sammankomst

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Kommer om det finns plats!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Jäkla popis kommentar det där!

Tänk om man kunde vara lika populär som du!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kattovisch:

Deltagare:
1. @k4rst3n
2. @Bussovic
3. @KuShO
4. @kattovisch (quizmaster)
5. @DavidtheDoom
6. @Hajnyckel
7. @Cybit
8. @Alling
9. @Bläckman
10. @Northbane
11. @Mistlurker
12. @andreas_dock
13. @Slowbro's Bro
15. @Sir Skybalotte
16. @turbi
17. @Crystical
18. @Sweex
19. @GreenKeg
20. @Molin (??!!)

Platserna fullkomligt flyger iväg. Jag korresponderar med ansvarig på Kappa Bar i hopp om att öka antalet platser. Till dess har jag en reservlista om alla 20 platser tas upp.

Lägger till reservlista, inte fått svar av Kappa ännu men tror inte det blir svårt att få fler platser. Annars står reservlistan till förfogande om någon hoppar av eller får förhinder:

21. @Vzano
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Glöm inte att kika på menyn på första inlägget, senast en vecka innan behöver jag ett PM här på forumet med vad du vill förtära.

Kommer uppdatera listan kl 20.00 varje dag om någon anmält sig.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av anon344347:

Meet & Geek 15: The Return of the Nerds! Festligheterna återupplivas ännu en gång, efter Moderskeppet så tänker jag hålla låda med ett evenemang utan dess like. Det kommer förtäras, föräras och för...någonting annat väldigt kvickt tänkt som jag inte kom på nu.

  • Vad? Nördigt häng med SweClockers community!

  • Var? Göteborg, Kappa Bar

  • Meny: Klicka här!

  • När? Klockan 18:00–00:00+, Torsdag 28 december

  • Övrig information: Alla deltagare står själva för mat- och dryckesnota. Kommer finnas quiz på plats, håll i hatten för det kommer massa korkade frågor ifrån katten!

Bord är bokat för 20 personer, men märker jag att trycket blir högre än väntat kan vi undersöka möjligheten att få loss fler platser. Om du känner att detta är något du vill vara med på, så bör du signa upp dig på momangen. I och med att vi blir ett större sällskap behöver vi ha matbokningar inne en vecka innan vi träffas, så glöm inte att kika på menyn. Jag kommer samla in matbeställningar via PM här på SweClockers.

Quizzet denna gången kommer vara betydligt lättare och vara mer nördigt över ett bredare fält. Allt ifrån tv-spel, filmer och kuriosa. Kommer även finnas två stycken På spåret inspirerade frågor. But you gotta be there for it!

Signar du upp dig på listan så är det obligatorisk närvaro. Men i och med att livet är som livet är så kan det hända oförutsedd skit som sätter käppar för ens planer. Om du är uppskriven och vet med dig att du inte kan närvara, så vore det toppen om du kan hojta i god tid innan.

Deltagare:
1. @k4rst3n
2. @Bussovic
3. @KuShO
4. @anon344347 (quizmaster)
5. @DavidtheDoom
6. @Hajnyckel
7. @Cybit
8. @Alling
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

mvh
Dennis "kattovisch" Olsson

Ananas på pizza är så satans gott!

Skrivet av anon344347:

Lägger till reservlista, inte fått svar av Kappa ännu men tror inte det blir svårt att få fler platser. Annars står reservlistan till förfogande om någon hoppar av eller får förhinder:

21. @Vzano
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Glöm inte att kika på menyn på första inlägget, senast en vecka innan behöver jag ett PM här på forumet med vad du vill förtära.

Kommer uppdatera listan kl 20.00 varje dag om någon anmält sig.

OBS!
Sides/Pommes ingår inte by default utan måste väljas till vid beställning. Var ett gäng som inte fick pommes sist och kanske inte var helt nöjda med det!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Bussovi_ by XHI
Skrivet av DavidtheDoom:

OBS!
Sides/Pommes ingår inte by default utan måste väljas till vid beställning. Var ett gäng som inte fick pommes sist och kanske inte var helt nöjda med det!

Då får Katten se till att komma fram till en deal med Kappa så man får en side gratis

Visa signatur

Halo kompis!