Valve firar 20-årsjubileum med rea på Steam Deck

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borix:

Har en refurbished, ser och känns helt ny. Väldigt nöjd, perfekt för att ta tag i min backlog.
Spelade nyligen ut Hollow Knight helt och hållet på deck:en.

Samma här! Spelar bara skärmspel på min steam deck, och klarade också ut hollow knight. Ser fram emot uppföljaren!

Enda jag spelar på PC:n är vr numera, för allt annat jag har är bäst på steam deck, eller rättare sagt, blir av att jag spelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vethut:

Tänkte passa på att beställa den stora modellen nu när det är "rea", men det verkar inte meningen för inga kort fungerar trots cash så det räcker och blir över på båda. Brukar steam strula?

Hade samma problem för ett år sedan vet inte vad som orsakade det men antar att det var min bank som nekade oavsett. Dock fick jag min betalning igenom genom att använda paypal som betalsätt, något normalt jag inte använder.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DevilsDad:

Kan vara värt att nämna att 512GB varianten har en matt skärm också. Så det är inte bara mer lagring man får för det priset. Detta var den stora anledningen till att jag valde den ist för 256GB varianten.

Det verkar vara ett lite annat case till 512GBvarianten också.

https://store.steampowered.com/news/app/1675180/view/31226802...

Värt extra pengar? Kanske inte 😁. Jag förbeställde iaf 512GBvarianten förrförra sommaren.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Hemsidan kan strula.

Skrivet av Tenerezza:

Hade samma problem för ett år sedan vet inte vad som orsakade det men antar att det var min bank som nekade oavsett. Dock fick jag min betalning igenom genom att använda paypal som betalsätt, något normalt jag inte använder.

Jag fick till svar från Valve att jag skulle testa beställa i Steam appen istället. Då funkade den. 👍😊

Visa signatur

To ride, shoot straight and speak the truth.

www.captainweirdo.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av heterjagolle:

Har det redan varit 20 år?! Känns som Steam Deck släpptes för bara några månader sen...

Det är Steam som funnits i 20 år och inte steamdeck.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av lime3003:

Vad för fläkt körde du på istället?

Steam sourcar fläktar från två leverantörer, Delta samt…något på Y. Deltafläkten är klappkass. Den andra finns att köpa bla från europeiska ifixit, vilket jag gjorde.

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Det verkar vara ett lite annat case till 512GBvarianten också.

https://store.steampowered.com/news/app/1675180/view/31226802...

Värt extra pengar? Kanske inte 😁. Jag förbeställde iaf 512GBvarianten förrförra sommaren.

Huh, vad är skillnade egentligen? Mer än färgad loga 😆