Permalänk
Medlem

Trådlös tangentbord absolut max 500 kr.

Hej.
Jag har sökt runt på forumet och nätet utan att hitta något vettigt. Det jag söker ett tangentbord med numpad och utan mottagare. Syftet är att koppla in den till den bärbara skoldatorn. Eftersom jag studerar, så har man inte den bästa ekonomin. Mina krav är att det ska vara någorlunda skönt att skriva på och framförallt fungera.
Är det någon som har koll på vad som är hyfsat bra i den lägre budgetklassen?

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakan78:

Hej.
Jag har sökt runt på forumet och nätet utan att hitta något vettigt. Det jag söker ett tangentbord med numpad och utan mottagare. Syftet är att koppla in den till den bärbara skoldatorn. Eftersom jag studerar, så har man inte den bästa ekonomin. Mina krav är att det ska vara någorlunda skönt att skriva på och framförallt fungera.
Är det någon som har koll på vad som är hyfsat bra i den lägre budgetklassen?

https://www.logitech.com/sv-se/products/keyboards/k650-signat...

Strax över budget, men fins säkert på rea någon gång någonstans

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.