ASUS ROG Strix 1000W gold, hörlurar.

Permalänk

ASUS ROG Strix 1000W gold, hörlurar.

Förskottsbetalning och Swish gäller vid frakt.

Säljer ett ASUS ROG Strix 1000W som fungerar väl och har alla kablar och det inköptes via Inet 2021-03-10 tillsammans med ett datorbygge som Inet utförde, säljes på grund av att jag installerat ett annat nätaggregat på 1200W. Kvitto finns på hela datorbygge. 1100kr plus frakt.

Asus rog delta s wireless Inköpta här från medlem "Interstell” 2022-10-30 och de fungerar bra men jag trivs inte med mjukvaran AKA Armoury Crate

Priside 800kr plus frakt

Corsair Virtuoso RGB Wireless Gunmetal SE inköpt 2019-09-26 från Inet och de fungerar bra och kvittot finns, priside är 500kr plus frakt.

ASUS ROG Crosshair VIII Hero (Wi-Fi) X570 säljes inköpt hos Inet 2019-09-26 tillsammans med ett chassi ”Corsair Obsidian 500D RGB SE” och en hårddisk ” WD Black Desktop 6TB 7200rpm 256MBkvitto finns! (Se första inlägget för bilder
Detta skickas EJ priside är 2000kr eller kom med ett förslag till paketpris med nätaggregatet t.ex.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Gaius Julius Caesar:

Förskottsbetalning och Swish gäller vid frakt.

Säljer ett ASUS ROG Strix 1000W som fungerar väl och har alla kablar och det inköptes via Inet 2021-03-10 tillsammans med ett datorbygge som Inet utförde, säljes på grund av att jag installerat ett annat nätaggregat på 1200W. Kvitto finns på hela datorbygge. 1100kr plus frakt.

Asus rog delta s wireless Inköpta här från medlem "Interstell” 2022-10-30 och de fungerar bra men jag trivs inte med mjukvaran AKA Armoury Crate

Priside 800kr plus frakt

Corsair Virtuoso RGB Wireless Gunmetal SE inköpt 2019-09-26 från Inet och de fungerar bra och kvittot finns, priside är 500kr plus frakt.

ASUS ROG Crosshair VIII Hero (Wi-Fi) X570 säljes inköpt hos Inet 2019-09-26 tillsammans med ett chassi ”Corsair Obsidian 500D RGB SE” och en hårddisk ” WD Black Desktop 6TB 7200rpm 256MBkvitto finns! (Se första inlägget för bilder
Detta skickas EJ priside är 2000kr eller kom med ett förslag till paketpris med nätaggregatet t.ex.

Läs hela annonsen här

Du vill inte sälja ASUS ROG Crosshair VIII Hero (Wi-Fi) X570 löst?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Skrivet av anemic:

Du vill inte sälja ASUS ROG Crosshair VIII Hero (Wi-Fi) X570 löst?

Inte just nu men om ingen nappar så kanske om ett tag.

Mvh Jonas S.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gaius Julius Caesar:

Inte just nu men om ingen nappar så kanske om ett tag.

Mvh Jonas S.

Hör gärna av dig om så blir fallet

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Skrivet av anemic:

Hör gärna av dig om så blir fallet

Det ska jag göra.

Permalänk
Medlem

Jag kanske är intresserad av PSUn. Skriver här för att påminna mig själv.

Permalänk
Medlem

1100 kr + frakt för psu

Permalänk
Skrivet av Amksika:

1100 kr + frakt för psu

Ska vi ta resten via DM?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gaius Julius Caesar:

Ska vi ta resten via DM?

Ja, låter bra.

Permalänk

Moderkortet är såld.