Permalänk
Medlem

Audeze Maxwell och Penrose X

Kanonbra headset från Audeze med 80 timmars batteritid osv. Playstation-modellen. Säljes då jag har Xbox-varianten på väg också.

Fick hem i fredags. Testade och uppdaterade.

Tänkt pris är 3500kr inkl frakt annars finns lurarna i Gävle.

Har även ett par Penrose X i nyskick med Wicked cushions. Allt i riktigt fint skick, även originalpadsen. Dessa tänkte jag 1800kr för.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av Maxwell lurarna och kanske Penrose lurarna också. Vet att min bror har varit intresserad av dom så ska fråga han i eftermiddag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rador:

Jag är intresserad av Maxwell lurarna och kanske Penrose lurarna också. Vet att min bror har varit intresserad av dom så ska fråga han i eftermiddag.

Hade ju varit smidigt helt klart. Bara att återkomma!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rador:

Jag är intresserad av Maxwell lurarna och kanske Penrose lurarna också. Vet att min bror har varit intresserad av dom så ska fråga han i eftermiddag.

Hittade kartongen och tillbehören till Penrose X också. De nya Wicked Cushions-kuddarna med kylgel är inköpta i januari och typ enbart testade. Kostade 379kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Hittade kartongen och tillbehören till Penrose X också. De nya Wicked Cushions-kuddarna med kylgel är inköpta i januari och typ enbart testade. Kostade 379kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Hittade kartongen och tillbehören till Penrose X också. De nya Wicked Cushions-kuddarna med kylgel är inköpta i januari och typ enbart testade. Kostade 379kr.

Det låter bra! Har inte pratat med Brosnan än men kanske får tag i han frammåt lunch tiden.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö med 3500:- inkl. frakt för Maxwell.

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk

Köar också på Maxwell. Kan hämta i Gävle om det underlättar.

Permalänk

Kan dessutom buda 3750 om du tänkt ha budgivning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av incandenza icers:

Kan dessutom buda 3750 om du tänkt ha budgivning.

Klart man vill ha så bra betalt som möjligt och hämtning går ju alltid före av smidighetsskäl. Skrev ju tänkt pris så klart det kan gå uppåt då de är svåra att få tag på. Dock är det ju ett plus ovan om jag blir av med båda lurarna i en affär..

Permalänk
Medlem

Jag får besked från brossan om ca 2 timmar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Klart man vill ha så bra betalt som möjligt och hämtning går ju alltid före av smidighetsskäl. Skrev ju tänkt pris så klart det kan gå uppåt då de är svåra att få tag på. Dock är det ju ett plus ovan om jag blir av med båda lurarna i en affär..

Bosan är med och tar Penrose lurarna

Permalänk
Medlem

Förmodligen är båda sålda till @Rador

Permalänk
Medlem

Sålda! Tack för visat intresse.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad