Permalänk
Permalänk
Medlem

Rätt intakt för att ha exploderat. De menar möjligtvis att den började brinna vilket förmodligen händer varje timme någonstans

Permalänk

Och det gäller alla enheter med "dagens batteriteknik". Såklart det går göra sämre eller bättre lösningar, jag tänker på samsung note 7.

Undra hur många enheter med dessa batterier som folk har liggande överallt, i lådor och annat. Jag pratar powerbank, fjärrkontroller, surfplattor, gamla dator osv.

Permalänk
Avstängd

Borde vara olagligt att skriva så fel i en rubriksättning när man arbetar som journalist.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Explosion? Ja verkligen, eller hur @Lagerlöf
Står ju inte heller vilken sorts laddare som använts? Känner på mig att det mycket väl kan vara nån no-name wish laddare Made for Apple original för 10:- eller nåt, utan några som helst säkerhetskrav.
Apple skulle ju själva ta in den för att kolla på den, får se vad dom kommer fram till.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Borde vara olagligt att skriva så fel i en rubriksättning när man arbetar som journalist.

Nejdå, rubriksättningen är firmans kännetecken.

Aja, det gick ju bra i den här gången, men jag skulle aldrig känna mig trygg med och ladda elbilen i garaget. Dessa event är inget och leka med.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Tråd låst pga avsaknad av diskussionvärde (§3.4)*

En tråd behöver mer än bara en länk till en annan hemsida för att ha ett diskussionsvärde.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär