Permalänk
Medlem

Logitech K830

Om någon har ett K830 liggande i bra skick så är jag intresserad att köpa.
Hittar inget vettigt HTCP tangentbord nytt och detta säljs inte längre.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har själv letat efter något att ersätta mitt Logitech K400+ då det gamla är skadat efter ha åkt i golvet 100 gånger men hittade inget annat så blev en sådan igen. Fungerar rätt ok och inte så dyr. Tänkte bara som förslag om du inte heller hittar bättre.

Hade ett MS innan men tror inte det finns längre och var inte något bättre. Innan dess var det K400 innan + versionen kom.

Väldigt ont om tangentbord med touchpad i Sverige.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen 👍

Jag har dock just ett Logitech K400+ som retar gallfeber på mig då touch paden är så usel
Har funderat på att testa Microsofts https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=2624161 men det ser ut att vara ungefär samma dåliga kvalitet som K400+

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaX:

Tack för tipsen 👍

Jag har dock just ett Logitech K400+ som retar gallfeber på mig då touch paden är så usel
Har funderat på att testa Microsofts https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=2624161 men det ser ut att vara ungefär samma dåliga kvalitet som K400+

Den jag hade förut och var sämre. Lycka till med letandet.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Den jag hade förut och var sämre. Lycka till med letandet.

Då kan jag utesluta att prova det, tack

Permalänk

Har ett som inte är använt så mycket, men finns lite repor på det

Permalänk
Medlem
Skrivet av nokialogoshop:

Har ett som inte är använt så mycket, men finns lite repor på det

<Uppladdad bildlänk>

Har du något prisförslag?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad