Raspberry Pi 3B+ med tillbehör

Permalänk
Medlem

Raspberry Pi 3B+ med tillbehör

Säljer en Raspberry Pi 3B+ med blandade tillbehör.

Säljer helst allt i ett svep. Inga kartonger kvar. Budgivning inom rimliga ramar. De vanliga förbehållen gäller med att sälja till vem jag vill och så vidare.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tänker mig att du helst vill sälja rubbet på en gång, och inte bara några enstaka delar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av grasklippare:

Tänker mig att du helst vill sälja rubbet på en gång, och inte bara några enstaka delar?

Absolut helst allt på en gång. Men vi får se var annonsen tar vägen. Ett bud på delar kan såklart läggas oavsett.

Permalänk
Skrivet av koSmiQ:

Absolut helst allt på en gång. Men vi får se var annonsen tar vägen. Ett bud på delar kan såklart läggas oavsett.

Det är nog mest själva RPi:n och eventuellt lådan jag är intresserad av. Och är det så att POE-hatten rums inuti lådan?

Permalänk
Medlem

RPi + PoE-hat ryms alldeles finfint i lådan (det är så jag kört den, och också därför jag borrat några hål i locket precis över fläkten till PoE-hat).

Permalänk
Skrivet av koSmiQ:

RPi + PoE-hat ryms alldeles finfint i lådan (det är så jag kört den, och också därför jag borrat några hål i locket precis över fläkten till PoE-hat).

Okej, ja det syntes ju faktiskt på bilden att du har gjort, tänkte inte på det. Jag har redan en POE(utan plustecken)-hatt liggandes, så jag behöver inte köpa den av dig heller. Är nog bara pajen och lådan jag är ute efter. Hallonpajer är ju nu då en bristvara så det sjunger om det, vet inte om jag känner mig beredd att betala det som de faktiskt kan gå för. Skäms nästan för vad jag har tänkt buda. Hoppades på att några fler intressenter skulle dyka upp så man har något att förhålla sig till!

Inga osynliga bud i som dykt upp i PM eller?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

#1 I7 7700K@5Ghz | 32gb DDR4 | 7900XTX |
#2 I5 6600K@4600Mhz | 8gb DDR4 | GTX1070 |
#3 AMD X2 4200+ | ASUS A8N32-SLI-Deluxe | Zalman CNPS9700LED | 2048mb pc3200 | x1950Pro 512Mb | 6x250gb sata | SB Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad