Permalänk
Medlem

Aorus GeForce GTX 1080 Ti 11G

Säljer mitt Aorus GeForce GTX 1080 Ti 11G pga. uppgradering.

Spec:
https://www.gigabyte.com/se/Graphics-Card/GV-N108TAORUS-11GD#...

Inköpt begagnat slutet av 2018 (jag är andra ägaren), mycket sparsamt belastat (spelar väldigt lite), kvitto finns ej.

Frakt betalas av köparen. Reserverar mig för att sälja till vem jag vill, bor i Stockholm.

Utgångspris: 2 500 kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tyckte jag kände igen namnet. Det va jag som köpte din 1600x för 3 år sedan ^^ Kan informera om att den fick ett kort liv i ett node 304 chassie då en av brickorna (fattar absolut inte varför det ska vara brickor där) som sitter på skruvarna som håller hdd-vaggorna hade råkat hamna på moderkortet. Resultatet blev att cpu kortslöts. Lyckades bränna en cpu till med innan jag hittade brickan =D

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

Tyckte jag kände igen namnet. Det va jag som köpte din 1600x för 3 år sedan ^^ Kan informera om att den fick ett kort liv i ett node 304 chassie då en av brickorna (fattar absolut inte varför det ska vara brickor där) som sitter på skruvarna som håller hdd-vaggorna hade råkat hamna på moderkortet. Resultatet blev att cpu kortslöts. Lyckades bränna en cpu till med innan jag hittade brickan =D

Jösses, vilket drama, himla otur! Faktum är att jag kör fortfarande med det moderkort jag använde min 1600X för, bra grejer, Asus Prime X370-Pro inköpt 2017.

Permalänk

Budar 2700 kr + frakt om jag kan köpa den idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pingu1337:

Budar 2700 kr + frakt om jag kan köpa den idag.

Jag skickar ett PM till dig

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad