Ny router med cashback från Asus.

Permalänk
Medlem

Ny router med cashback från Asus.

Det är ju en diger lista, ej klickbara produkter, under network. Eftersom jag inte kan skilja de olika åt utan att skriva in manuellt så hoppas jag det finns någon här som har kontroll på vad som är routrar i listan.
Asus cashback

Min AC-68 u har varit med ett tag så den sjunger nog på sista versen. Samt att att jag vill ha wifi6.
Stort tack för hjälpen.
Jag har ögonen på en Asus RT-AX86U för 2195:- minus cashback 70EUR cashback

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Det är ju en diger lista, ej klickbara produkter, under network. Eftersom jag inte kan skilja de olika åt utan att skriva in manuellt så hoppas jag det finns någon här som har kontroll på vad som är routrar i listan.
Asus cashback

Min AC-68 u har varit med ett tag så den sjunger nog på sista versen. Samt att att jag vill ha wifi6.
Stort tack för hjälpen.
Jag har ögonen på en Asus RT-AX86U för 2195:- minus cashback 70EUR cashback

Det är rt-ax86s som står på listan. U tycks inte ha cashback.

Permalänk
Medlem
Skrivet av guermantes:

Det är rt-ax86s som står på listan. U tycks inte ha cashback.

Stämmer. Skillnaden mellan S och U är dock ganska stor om man är en tung användare. För enklare användning tror jag inte det är så pass stor skillnad.
https://dongknows.com/asus-rt-ax86s-vs-rt-ax86u/

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Jag har ögonen på en Asus RT-AX86U för 2195:- minus cashback 70EUR cashback

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

För enklare användning tror jag inte det är så pass stor skillnad.

Tänkte mest varna TS om att hen spanar på en router som inte omfattas av cashbacken...

Permalänk
Medlem
Skrivet av guermantes:

Tänkte mest varna TS om att hen spanar på en router som inte omfattas av cashbacken...

Tackar för omtanken.
Nästa gång så uppskattar jag om du refererar till mig som han eller honom.
Jag är väldigt klar över mitt kön och blir stött om du kallar mig något annat.
Möjligen borde mitt användarnamn säga en del, kanske inte om min ålder dock

Ser ut som du läst Proust, vilket alla inte gjort. Eller rättare sagt, vilket bara ett fåtal gjort.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tråd låst tack vara ett tråkigt och spydigt off ropic-inlägg.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...