Permalänk
Medlem

Värstingdator från Rauf

Tjena

Testar intresset för min ganska så vassa dator. Byggd med komponenter i absolut toppklass och custom vattenkyld (CPU och GPU, GPU med aktiv vattenkylning av minnena på baksidan också).

Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL Vit
Moderkort: Asus Z690 Apex
CPU: 12900K (binnad)
Minnen: 2x16GB Corsair Vengeance 6200C36 (inte de som syns på bild)
GPU: Galax 3090 HOF OC Lab edition - före detta världsrekordkort (använt i ett flertal världsrekord i överklockning jag slagit under senaste året). Numera pensionerat till 24/7. Funkar klockrent såklart. Är powerlimit moddat och finns kondensisolering (svart färg) på kortet men det tänker man inte på så mycket, se bilder.
SSD: Samsung 970 Evo 500GB
PSU: Asus ROG Thor 1200W
Kylning: EK-block till CPUn, Bykski till GPU, 2x360 radiatorer, distro plate, dubbla pumpar. Kan få min Argus monitor-profil för knäpptyst drift.

Skickas inte. Finns i Kävlinge kommun, men kan säkert ordna att möta upp inom större delen av Skåne.
Bud från 30000

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Säljer du den privat eller går den via ett bolag så man kan dra av momsen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av maximm:

Säljer du den privat eller går den via ett bolag så man kan dra av momsen?

Privat

Permalänk
Medlem

om det bara inte var en sommar nalkandes hade jag slått till direkt

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Finns det någon chans att kunna få köpa endast GPUn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av suqoria:

Finns det någon chans att kunna få köpa endast GPUn?

Kanske, om det inte finns intresse av hela datorn. Annars har jag ett 3090 Ti HOF över om du kan skaffa egen kylare.

Permalänk
Medlem

Hej precis köpt en beg ewga 3090 kort och nytt XFX Radeon RX 6900 XT Speedster ZERO EKWB Limited av andra medlemar under veckan om du ä intereserad av byte och pengar melan skriv priv.alt
pris bild på din 3090 ti kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

Kanske, om det inte finns intresse av hela datorn. Annars har jag ett 3090 Ti HOF över om du kan skaffa egen kylare.

Är mest intresserad av 3090 så om det finns någon annan som skulle vilja ha resten av datorn så köper jag väldigt gärna GPUn. Hur mycket skulle du vilja ha för GPUn isåfall?

Permalänk
Medlem

Inspirerad av Splave? Har hört att han också har börjat sälja datorer med sitt namn på dem.

Permalänk
Medlem

hej jag gärna köper din dator om du kan vänta i månad

Permalänk
Medlem

Säljer helst hela datorn, har inte särskilt bråttom. har den som min huvudburk här hemma och orkar inte bygga om den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av marekwitkowski:

hej jag gärna köper din dator om du kan vänta i månad

Är den inte såld innan dess så är det helt ok, men kan du hämta eller mötas upp i Skåne?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Inspirerad av Splave? Har hört att han också har börjat sälja datorer med sitt namn på dem.

Nä, hans datorer är ju ett professionellt samarbete. Den här datorn byggde jag ihop bara för skojs skull i december.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

Säljer helst hela datorn, har inte särskilt bråttom. har den som min huvudburk här hemma och orkar inte bygga om den.

Okej, förstår helt. Är 3090ti oc labs edition eller vilken version av HOF är det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av suqoria:

Okej, förstår helt. Är 3090ti oc labs edition eller vilken version av HOF är det?

Ja, oc lab. Binnat kort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

Ja, oc lab. Binnat kort.

Jag kanske är intresserad beroende på priset av det. Hur mycket skulle du vilja ha för det?

Permalänk
Nytt bud: 10 000 kr Tar du byte plus en peng
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 20 000 kr Plus byte obsidian 1000d med sjukt mycket prylar till
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikturesson:

20 000 kr Plus byte obsidian 1000d med sjukt mycket prylar till

Hej
byten är inte intressant tyvärr. Och budet är för lågt, då behåller jag hellre den.

Permalänk
Skrivet av Rauf:

Hej
byten är inte intressant tyvärr. Och budet är för lågt, då behåller jag hellre den.

Okej skulle du ändra dig kan jag komma när du vill ge 20k plus obsidian 1000d med tillbehör till ny pris över 30k

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad