Synology WiFi-router, TP-Link switchar

Permalänk
Medlem

Synology WiFi-router, TP-Link switchar

Överbliven nätverksutrustning efter uppgradering hemma. Kanske någon som kan ha användning av dessa innan de åker i elektronikåtervinningen?

Synology RT1900ac WiFi-router
2x TP-Link TL-SG1008D Gigabit-switch

Strömkablar/nätadaptrar ej med i bild men ingår givetvis. Finns i Järla Sjö, Nacka strax utanför Stockholm men kan även plockas med till mitt jobb på Östermalm.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem

Hej. Du kan inte skicka det mot fraktkostnaden ?

Permalänk
Avstängd

Kan hämta på ditt jobb i östermalm.

Permalänk
Medlem

Jag tar de gärna, kan komma och hämta i Nacka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av j.funny:

Hej. Du kan inte skicka det mot fraktkostnaden ?

Eftersom grejerna ges bort är jag inte intresserad av mer jobb än nödvändigt. Skulle vara om ingen i närheten vill ha grejerna, men är ju redan två stycken som anmält intresse så…

Skrivet av Hernanros:

Kan hämta på ditt jobb i östermalm.

Skrivet av DaydreamerVlad:

Jag tar de gärna, kan komma och hämta i Nacka.

Vet inte vilka delar ni vill ha, men den som vill kan hämta ikväll i Nacka, under dagen imorgon vid jobbet, eller resten av veckan hemma (röd dag torsdag och klämdag fredag, inga planer ännu).

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk

Hej,

Ser att du vill ge bort dessa till minimalt arbete. Men vill erbjuda 500 kr + frakt. Swish alt. platta sommarjuice(långburk) från bolaget.
Detta skulle lösa mina problem med nuvarande WIFI som hoppar upp och ner och jag får switchar för att byta ut i hemmalabbet.

// Niklas

Permalänk
Medlem
Skrivet av maverickse:

Ser att du vill ge bort dessa till minimalt arbete. Men vill erbjuda 500 kr + frakt. Swish alt. platta sommarjuice(långburk) från bolaget.

Haft dessa uppe två gånger tidigare, om än i samlingsannonser under "garderobsrensning", utan intresse. Därav att jag nu slängde upp dem under skänkes istället och då är det enda ärliga är att hålla mig till det.

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Mostly Harmless