Snabbkoll: Hur många skärmar använder du till din dator?

Permalänk
Medlem

Skulle nog kalla min "jobbsetup" som min primära. Där har jag en laptop. Både hemma och på kontoret har jag en 34" 3440x1440 skärm.

Once you go ultrawide you never go back. Iaf som utvecklare. Det är svårslaget.

Skärmen till laptopen brukar vara nedsläckt när laptopen är dockad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trihxeem:

Personligen behöver jag mer utrymme än en 27" kan visa för att ha alla olika devfönster synliga.

Hur är det att köra en 27" vertikalt, skulle det funka bättre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzyman:

Hur är det att köra en 27" vertikalt, skulle det funka bättre?

jag körde 3st 27" vertikalt ett tag, funkar men kände inte att jag behövde all den höjden ("om funktionen inte får plats på skärmen är den för lång" <- 2560 på höjden är fusk )

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk
Medlem

3st 24" plus en 27" samt duplicerar en av dem tre till en tv 👍

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Datavetare

1-2st. En 27" 4K som "huvudskärm", använder väldigt ofta en Ipad Air via AirPlay som 2:a skärm (perfekt för mail, Slack, Discord etc).

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk

Kör på en 49" med två st 22" ovanför samt laptop skärmen.