Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition + fläktar

Permalänk
Medlem

Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition + fläktar

Hej

Bygger om och missade att kolla höjden på min kylare
Säljer därför detta chassi.

Jag köpte det tidigare här på SweC och föregående ägare hade gjort lite modifikationer som kan vara värda att känna till:
- Ledlister under chassit är utbytta till annan typ, adresserbara via Corsair Lightning Node Pro (tror jag den heter) som följer med.
- Ledlisten i fronten tror jag är borta (jag hade distro där med RGB så har inte kollat men hittar ingen kabel för det)
- I toppen är det ett hål borrat i själva stommen för fillport till distron. Detta syns förstås inte när hela chassit är ihopmonterat.
- Det följer med monteringskit för vertikal GPU inkl. riser. Även denna är lite klippt av föregående ägare - men den sidan av chassit sitter man sällan och tittar på ändå.

Har även 6st fläktar över.
Fractal Design Prisma AL-12 PWM. Har endast en fjärrkontroll för att ändra belysning,
säljes därför helst i ett paket. (kanske går att koppla via mobo?)
Bud. Kan skickas.

Börjar budgivning chassi på 500kr. Endast avhämtning
Snabb affär önskas då det är fullt på arbetsbänken i garaget.
Hör av er ifall ni har frågor. (sorry för vriden bild)

Mvh Peter

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Mkt intresserad
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lokolej:

500 kr Mkt intresserad

Nej förlåt, läste för sent att det endast är avhämtning som gäller

Permalänk
Medlem

Medföljer distroplate?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minisulan:

Medföljer distroplate?

Nä, den är lite för dyr för att ingå i startbud på 500kr
Den är reserverad av en annan medlem men jag håller på att dubbelkolla med honom ifall han äger ett passande chassi så det inte blir nåt tok.
Skulle han avstå distro, så kan den förstås säljas tillsammans med chassit istället. Återkommer när jag fått besked

Köp direkt på chassi o distro 2000kr i så fall (vilket är knappt 50% av nypris)

Permalänk
Medlem

Fick besked köpare på distro ska ha den, så endast chassit.

Permalänk
Medlem

Sätter ett köp-nu för chassi inkl riser & mont på 800kr

Permalänk
Medlem

Chassi sålt, fläktar kvar

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad