Permalänk
Medlem

Ubiquiti Unifi Dream Router

En Unifi Dream Router. Typ Dream Machine men med Protect och Wifi6. Fastpris, ingen budgivning. Inkl frakt

All-in-one WiFi 6 router with a 3 Gbps aggregate throughput rate.

The Dream Router (UDR) is a next-generation WiFi 6 router that delivers unbeatable performance at an unmatched price. Featuring advanced 4x4 MU-MIMO and OFDMA technology, the UDR has an aggregate wireless throughput rate of up to 3 Gbps over its 2.4 and 5 GHz bands, ensuring quality connectivity for all of your devices. The UDR also has (5) GbE RJ45 ports, including two that supply PoE to compatible devices, and all of its connections can be conveniently monitored from the router's LCM color screen. Designed to be a comprehensive, easy-to-use network hub, the UDR can be set up and configured in minutes via the UniFi Network web application or mobile app.

Features:

Four-stream WiFi 6 technology
5 GHz band (4x4 MU-MIMO/OFDMA) with a 2.4 Gbps throughput rate
2.4 GHz band (4x4 MIMO) with a 600 Mbps throughput rate
128 GB of internal storage
(1) GbE RJ45 WAN port
(4) LAN ports, including (2) 802.3af PoE outputs
0.96" LCM color screen for network and connection monitoring
Micro SD memory card expansion slot*

*Requires a memory card with at least 128 GB of storage.

Managed with the UniFi Network application: Version 6.17.0 (iOS) or 3.8.5 (Android)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Detta är väl Early Access-versionen?

https://eu.store.ui.com/products/dream-router-ea

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

Jo. Men denna köpte jag via fb för att latcha lite men nu är jag klar med det. Stannar kvar vid mina Reolink kameror istället för att byta till Protect. Denna orkar inte så många kameror som jag vill ha

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000:- om @malmen inte vill ha den efter ny info om att detta är early access och inte versionen som finns i butik nu

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Finns den i butik? Det var ny info för mig med faktiskt

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

Finns det någon annan version? Dessa verkar säljas för omkring 3000kr på Tradera: https://www.tradera.com/search?q=dream%20router&itemStatus=En...

Permalänk
Medlem

Priset är fast, ingen budgivning. Diskussionen avslutar vi här. Det finns bara EA versioner. Går bara att köpa via andra hand till högre priser än det jag vill ha, strävar bara efter att få det jag själv gav.

Den som vill köpa skickar pm. Tar ner annonsen när den är såld

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem

Bjuder 1300

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

——————
It’s life…