Permalänk
Medlem

Söker grafikkort med DX12

Min dotters grafikkort kraschade och det är ju helt omöjligt att få tag i något i butik nu som inte är skräp eller toppklass.
Prestandan är inte superviktig men det är önskvärt att den ligger runt GTX1050. Sen om det är AMD eller Nvidia är mindre viktigt så länge den klarar DX12.
Jag bor i Stockholm och har inga problem att åka lite för upphämtning.
Är det någon som kan tänka sig att sälja ett fungerande grafikkort i bra skick till mig?
Jag är fattig student så kortet får max kosta 2000 kr. Helst billigare.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Skrivet av hakan78:

Min dotters grafikkort kraschade och det är ju helt omöjligt att få tag i något i butik nu som inte är skräp eller toppklass.
Prestandan är inte superviktig men det är önskvärt att den ligger runt GTX1050. Sen om det är AMD eller Nvidia är mindre viktigt så länge den klarar DX12.
Jag bor i Stockholm och har inga problem att åka lite för upphämtning.
Är det någon som kan tänka sig att sälja ett fungerande grafikkort i bra skick till mig?
Jag är fattig student så kortet får max kosta 2000 kr. Helst billigare.

Läs hela annonsen här

Har ett Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 4GB.

* Effektivaste kylaren av alla 970-kort.
* Inget coilwhine eller missljud från fläktar
* Precis bytt kylpasta
* Precis rengjort med tryckluft
* Funktionstestat efter rengöring och byte av kylpasta.
* Backplate vilket inte bara ser snyggt ut, utan hindrar även kortet från att böja sig.

1250kr + frakt

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.