Permalänk
Medlem

Fractal Design Vector RS

Halloj!
Har efter ett byte av chassi fått detta över, och tänkte härmed skänka det vidare!
Chassit är som rubriken ett Fractal Design Vector RS, med mörktonad sidopanel.
Medföljer gör 2 st 140mm fläktar, en mojäng för att styra RGB och glaspanelen till toppen av chassit(Sitter nu en perforerad topp istället för glas)

Chassit är i okej skick, någon liten repa efter div lan. Och ibland kan man få trycka till fronten lite för att RGB listen ska börja lysa riktigt igen.
Men annars funkar det bra.

Chassit finns att hämta i Sölvesborg, Blekinge. Endast avhämtning hos mig.
Kan tidigast hämtas imorgon lördag(17/7).

Mvh Niclas Svensson

Läs hela annonsen här

Skrev fel datum.
Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Intresserad! Tänkte samla ihop lite delar jag hittar o bygga ihop en dator till grannpojken som verkligen behöver en ny dator för att spela med sina vänner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phewski:

Intresserad! Tänkte samla ihop lite delar jag hittar o bygga ihop en dator till grannpojken som verkligen behöver en ny dator för att spela med sina vänner.

Ok!
När kan du hämta isåfall?

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Ok!
När kan du hämta isåfall?

Jag kan försöka på söndag men om inte det är möjligt kanske vi kan ta en dag i kommande veckan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phewski:

Jag kan försöka på söndag men om inte det är möjligt kanske vi kan ta en dag i kommande veckan?

Ok! Men kommer det någon annan och hämtar den innan så är det den personen som får det. Håller det inte till någon

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Ok! Men kommer det någon annan och hämtar den innan så är det den personen som får det. Håller det inte till någon

Jag kan hämta det tidigt imorgon då. Vad sägs om det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phewski:

Jag kan hämta det tidigt imorgon då. Vad sägs om det?

Det låter bra! Skickar PM med detaljer.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR