Avsakad av tidpunkt för sponsrade/swec artiklar

Permalänk

Avsakad av tidpunkt för sponsrade/swec artiklar

Jag förstår att ni vill få upp klick/läsning av sponsrade artiklar eller egna inlägg, men skulle ändå vara bra om tidpunkt kunde visas på de också, så man ser att det är gammalt
Exemplet nu var recensionen av en stol, och då jag har ett visst intresse av en ny stol så klikade, men kom inte ihåg att den redan hade varit uppe tidigare, och då inget för mig

På första sidan är det nu tre (3) "Missa inte"-inlägg utan klockslag, sen ett "riktigt" inlägg följt av växlingsvis sponsrade inlägg

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem

Instämmer. Dom här "Missa inte"-banderollerna känns tacky, särskilt då de används så flitigt.

Permalänk
Konsolpleb 🕹

”Missa inte” banderollen existerar just för att tydligt markera material som återpubliceras.

Normalt sett ska vi förstås inte ha tre i rad precis som att vi inte ska ha multipla sponsrade artiklar i rad. Men det är söndag och på helgdagar har vi bara bemanning några timmar.

Just igår blev det lite mycket men det tillhör inte det normala att det ser ut så.

Visa signatur

240p är livet