KÖPES: Skärm (27”/UW, IPS, 1440p/4k, 144Hz)

Permalänk

KÖPES: Skärm (27”/UW, IPS, 1440p/4k, 144Hz)

Hej!

Söker en bildskärm för att utöka arbetsytan hör hemma. Skärmen får gärna bocka av flera av specifikationerna i rubriken. Föredrar hämtning/möte i Göteborgsområdet men kan även ta mig ytterligare några mil om något intressant kommer in.

Hör av dig!

//Viktor

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en LG38GN950 Till salu, dock så kanske den kostar mer än vad du tänkt dig

Permalänk
Skrivet av maxee:

Har en LG38GN950 Till salu, dock så kanske den kostar mer än vad du tänkt dig

Den kan gå inom budget men nackdelen, anser jag, är att den saknar en fullfjädrad G-syncmodul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

Den kan gå inom budget men nackdelen, anser jag, är att den saknar en fullfjädrad G-syncmodul.

Ja tänkte också på de i början , Men den skärmen har verkligen varit super! Grymma färger, perfekt respons, Har verkligen ingenting att klaga på angående den skärmen

Permalänk
Skrivet av maxee:

Ja tänkte också på de i början , Men den skärmen har verkligen varit super! Grymma färger, perfekt respons, Har verkligen ingenting att klaga på angående den skärmen

Har förstått att den är riktigt fin! Kräver ju dock sitt grafikkort och då jag ”endast” har ett 2070 super kan det finnas risk att jag dippar i vissa titlar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

Har förstått att den är riktigt fin! Kräver ju dock sitt grafikkort och då jag ”endast” har ett 2070 super kan det finnas risk att jag dippar i vissa titlar.

Haha kan vara så att jag har ett 2080 till salu också

Permalänk
Skrivet av maxee:

Haha kan vara så att jag har ett 2080 till salu också

Hehe, tänkte nog att nästa kort skulle bli något ur 3000-serien.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

Hehe, tänkte nog att nästa kort skulle bli något ur 3000-serien.

De låter bra, Gäller att få tag på ett sånt bara haha! Men angående skärmen så är de bara att skriva pm om du är intresserad, så kan vi snacka pris där