Thrustmaster Th8a DIN->USB-kabel

Permalänk
Medlem

Thrustmaster Th8a DIN->USB-kabel

Hej!
Köpte en Th8a begagnad och usb-kabeln saknas, säljaren hävdar att han aldrig fick den.
Ivf, jag söker med ljus å lykta efter en sådan kabel för användning av växelspaken till PC.

Om någon har en DIN-USB-kabel som denna:
https://shop.thrustmaster.com/en_ie/connection-din-usb-cable-...
får ni gärna hojta till!

/Christofer

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Detta är kanske en lite dum fråga, men du har ju länkat till en sida där du kan köpa den? Varför beställer du bara inte kabeln? Om jag får lov att fråga.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Detta är kanske en lite dum fråga, men du har ju länkat till en sida där du kan köpa den? Varför beställer du bara inte kabeln? Om jag får lov att fråga.

Det är en rimlig fråga men den sidan säljer bara till det landet som den finns i, så irland till irland, tyskland till tyskland etc, finns ingen variant som säljer till sverige. Har mailat dem men det lär ta veckor.

Permalänk
Medlem

Har du kollat på denna från ricmotech?
Verkar inte vara i lager just nu, men tror dem skickar till Sverige.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saljut:

Har du kollat på denna från ricmotech?
Verkar inte vara i lager just nu, men tror dem skickar till Sverige.

mjo, har kikat på dem men är låååång leveranstid å det tillkommer massa tull å skräp..
Det får bli sista utvägen om jag inte då ska klippa kabeln från växelspaken å göra min egna koppling men då sänker jag ju värdet rätt duktigt på prylarna å med tanke på hur ofta jag byter saker å tappar intresse är det nog inte det smartaste jag kan göra.

Edit:
Idioterna ska ha 73 dollar i frakt, så det går på över 1000kr, de kan dra åt ******.
Vem f** skickar grejjerna med drivved?!

Permalänk
Medlem

Det ser dock ut som jag kanske får tag på kablar via thrustmaster ändå.
Ringde dem och de verkar kunna skicka det på något vänster.
Låter denna annons ligga här tills jag vet att jag får något från dem