Permalänk
Medlem

Världens fulaste hurts.

En hurts som har varit med om det mesta.
En gång i tiden var den röd.
Eller ja den är ju fortfarande röd på vissa ställen.
Sen ville jag att den skulle vara svart och kletade på någon svart hobbyfärg med pensel.
Tyvärr räckte inte färgen.
Och sen var det någon dum jävel som fick för sig att bränna stearinljus rakt upp och ner på den.
Aja.
Duger som kaffeved eller porrgömma.

Finns i västra Stockholm

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

Uber epic annons

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk
Avstängd

Give this man an award

Permalänk
Moderator
Moderator

It's so ugly it hurts.

.... visar mig själv ut.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Ingår porrgömma så tar jag den!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

It's so ugly it hurts.

.... visar mig själv ut.

Dagens.

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Avstängd

Hurtsar är underskattade. Hade tagit den och gett den nytt liv om det funnits lås till den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbe_a:

Ingår porrgömma så tar jag den!

Det är ingenting du vill ha.
Det är bara massa tidningar där det fattas sidor och vissa sidor sitter ihop och går inte bläddra i, av någon konstig anledning.
¯\_(ツ)_/¯

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

Utöver annonsens förträfflighet kan jag även rekommendera säljaren, har köpt både chassi och skärm av brevskrivaren, som brukas med stor glädje här hemma

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Hade jag haft en bil så skulle jag fanimej tagit hand om denna bara för att bevara till framtida generationer.
Självklart med en laminerad utskrift av annonsen.

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av charmless:

Hade jag haft en bil så skulle jag fanimej tagit hand om denna bara för att bevara till framtida generationer.
Självklart med en laminerad utskrift av annonsen.

Jag har bil

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C