Permalänk
Medlem

Tester menyn

Hej!

Jag saknade, tills jag nu precis insåg att det gick att söka fram specifika tester eller kategorier under just tester-delen.
Jag undrar dock varför inte huvudmenyn innehåller redan nu samma alternativ som finns vid sökning?

Vidare så skulle det vara rätt nice med nån form av samlad statestik för en del produktkategorier, typ
CPU, nätaggregat, Grafikkort

Med specifikationer, tabelljämförelse och prestandadata från testet i sig, för oftast används väl samma test-rigg?

Om inte för cpu och grafikkort så är det antagligen lättare att skapa från nätaggregats testerna då det är "hållbarheten" som man testar, att agget håller vad det lovar osv.

Att få det i en tabell rätt snabbt för jämförelse utan att behöva läsa massa tester igen tror jag hade varit väldigt uppskattat.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej

Tester innehåller våra största områden för tester men det är också en lista som har hängt med länge så det är nog dags att uppdatera. Vi kommer kika mer på upplägget på samlingssidan för tester under året, ser till att vi kollar närmare på dina förslag då. Sen kanske det kan göras tydligare att man kan klicka direkt på "Tester" - vi får undersöka det också.

Tack för feedbacken!