15,6" HP EliteBook 8570p inkl. två st dockningsstationer

Permalänk
Medlem

15,6" HP EliteBook 8570p inkl. två st dockningsstationer

Läs texten noga!

Säljer min gamla trotjänare. Det är ingen plastig Svensson-laptop utan en stabil workstation av aluminium-/magnesium-/titan-legering.

Den har de sista två-tre åren stått på yngsta grabbens rum, i övrigt är jag enda brukaren av datorn och den har delvis använts för CAD.
Inköpt för ca 20.000kr (ren dator utan tillbehör) för ca 7 år sedan.

Det medföljer 2st dockningsstationer och 3st laddare. Skickar även med en DP-till-HDMI adapter.

Specifikationer:
CPU: i7-3540M, 3GHz
Skärm: 15,6" (1600x900)
Grafik: AMD Radeon HD 7570M
Minne: 8GB DDR3 (2x4GB, ingen ledig plats)
HDD: 250GB Samsung 860 EVO
DVD/RW: Samsung SN-208DB
Antal USB*: 2x 2.0, 2x 3.0, 1x eSATA/USB2.0
Övrigt:: DisplayPort, VGA, COM-port, Firewire, Kortläsare, WiFi, LAN samt plats för GSM-kort för mobil uppkoppling.

OBS!
Datorn har en knäckt USB-port som inte fungerar (slog i med usb-dongle ikopplad), men samtliga övriga portar fungerar felfritt.
På ena bifogade bilden så har jag märkt upp porten med Dymo, jag har låtit headset och minnessticka var inkopplad på bilden för att markera att dessa fungerar.

Den har lite småmärken men är generellt fräsch och som nämnts, allt utom en USB-port fungerar felfritt.
Har precis kört igenom HP´s batteritest och den säger att batteriet är ok.

Bifogar bild med infor från Samsung Magician och CrystalDisk Info, utforskarfönstret är för att visa att porten bredvid den trasiga är fullt fungerande.

Jag skickar ej då jag vill att man kontrollerar den på plats. Vill man ha den skickad så får jag vänligen be er kontakta någon vänlig medlem som kanske kan tänka sig att hämta på plats och skicka vidare.
Detta för att verifiera skicka och att samtliga funktioner utom 1st USB-port är fullt fungerande.
Det är för både min och eventuell köpares trygghet.

Jag sätter inget slutdatum, vi låter det hela rulla på och ser om det finns något intresse för datorn.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Såld till utsatt pris.