Nvme 512gb samt 2x16gb DDR4 2666Mhz SO-DIMM

Permalänk
Medlem

Nvme 512gb samt 2x16gb DDR4 2666Mhz SO-DIMM

Det här är inte annonsen för dig som vill sälja dina snabba prylar för att uppgradera till värre saker. Snarare för dig som vill bli av med äldre saker som ligger och skräpar i ett hörn.

Som rubriken lyder. Söker 1 st NVMe 2280 på 512 gb (märke/modell spelar mindre roll. Intel 660p eller motsvarande helt ok). Hellre instegssegment än högsta prestanda. Pris: säg vad du vill ha så diskuterar vi.

Söker även 2x16Gb DDR4 SO-DIMM i hastigheten 2666Mhz. Märke av ingen betydelse. Hellre instegssegment än något annat. Pris: säg vad du vill ha så diskuterar vi.

Även 1x8Gb DDR4 SO-DIMM kan vara av intresse vid rätt pris.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Hej

Har en Kingston 500GB SSD och Corsair Vengeance DDR4 3200MHz C16 XMP 2.0 2x 8Gb

Disken är helt ny ,då den suttit i en nyss köpt laptop som blivit uppgraderad . Minnen är helt nya, köpta på Amazon.

Vill ha 1000kr frakt inkluderat

Permalänk
Medlem
Skrivet av robko:

Hej

Har en Kingston 500GB SSD och Corsair Vengeance DDR4 3200MHz C16 XMP 2.0 2x 8Gb

Disken är helt ny ,då den suttit i en nyss köpt laptop som blivit uppgraderad . Minnen är helt nya, köpta på Amazon.

Vill ha 1000kr frakt inkluderat

Tack för svar. Men det Kingston-minnet är inte SO-DIMM va?

Är disken nvme/m2?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av koSmiQ:

Tack för svar. Men det Kingston-minnet är inte SO-DIMM va?

Är disken nvme/m2?

Disken är nvme, men minnena är inte SO. Läste lite för snabbt och missade det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av robko:

Disken är nvme, men minnena är inte SO. Läste lite för snabbt och missade det.

Är det en A2000 eller vilken modell? Vad vill du ha för den? (Och tack för snabbt svar!)

Permalänk
Medlem

Hej har 2 st 4 GB so-dim 2666 mhz från sk-hynix. Satt i min laptop i ca 1 år innan jag bytte mot mer minne.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hgbw:

Hej har 2 st 4 GB so-dim 2666 mhz från sk-hynix. Satt i min laptop i ca 1 år innan jag bytte mot mer minne.

Hej,
Tack för svar. Men 2x4gb tyvärr inte intressant i dagsläget.