Säljes: Cooler Master V850 SFX Gold 850W + Cooler Master MasterBox NR200P (oöppnade)

Permalänk
Medlem

Säljes: Cooler Master V850 SFX Gold 850W + Cooler Master MasterBox NR200P (oöppnade)

Jag vann dessa i en tävling här på Sweclockers och hade tänkt bygga ihop en trevlig dator, men vinsten levererades så sent att jag redan hunnit sätta ihop datorn med andra delar i stället.

Till salu är alltså följande:

  • 1st vitt, ouppackat Cooler Master MasterBox NR200P-chassi (ev. fraktkostnad 199kr med Postnord)

  • 1st ouppackat Cooler Master V850 SFX Gold 850W (ev. fraktkostnad 95kr med Postnord)

Jag kan inte hitta nätaggregatet till salu någonstans och har därför svårt att bedöma vad det kan vara värt, men jag låter er buda fritt och avslutar när jag känner mig nöjd.

Grejerna finns att hämta i Enköping om du inte hellre vill ha dem skickade. Skulle jag få ett tillräckligt bra bud redan i kväll kan leverans till valfri adress i centrala Stockholm ordnas i morgon vid lunchtid.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 2300kr + frakt för bägge då!

Edit: Justerade bud efter nedanstående post.

Permalänk
Medlem

Pris: 180 Euro excl. btw (nederländsk webbsida)

Hej!

Hittade nätagget på en nederländsk webbsida.

Förväntas komma in i lager 2020-11-18 (pris: 180 Euro excl. btw)
https://www.centralpoint.nl/power-supply-units/cooler-master/...

Lycka till med försäljningen!

/KenzoM

Visa signatur

"Hopefully another 25 years with AMD!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Talossi:

Börjar med 2300kr + frakt för bägge då!

Edit: Justerade bud efter nedanstående post.

Noterat! Kommer inga fler bud innan klockan 12 i morgon är grejerna dina. Jag hinner då skicka dem under morgondagen om de inte ska hämtas.

Permalänk
Medlem

Hej!

Budar 1500kr för SFX V850!

Betalar givetvis i förskott.

/Joel

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4,5 Ghz | Asus Sabertooth Z77 | Gigabyte GTX 780 3GB SLI | Corsair Dominator Platinum 1866Mhz 16GB CL9 | SSD 128GB Samsung 840 | 4 TB Western Digital | Corsair AX860i

Permalänk
Medlem

Uppdaterar mitt bud 2500kr + frakt för allt!

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4,5 Ghz | Asus Sabertooth Z77 | Gigabyte GTX 780 3GB SLI | Corsair Dominator Platinum 1866Mhz 16GB CL9 | SSD 128GB Samsung 840 | 4 TB Western Digital | Corsair AX860i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swifty:

Uppdaterar mitt bud 2500kr + frakt för allt!

Jag är nöjd med det budet och avslutar därmed budgivningen. PMa mig din adress så skickar jag grejerna i eftermiddag

Permalänk
Medlem

Hej, Såg att du accepeterat ett bud redan. men chansar. Jag pröjsar 3000 +frakt.

BR // Niklas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Douchzze:

Hej, Såg att du accepeterat ett bud redan. men chansar. Jag pröjsar 3000 +frakt.

BR // Niklas

Hej!

Jag har tyvärr redan accepterat Swiftys bud och kommer att låta honom köpa grejerna, men jag tackar för ditt bud i alla fall. Hoppas du får tag i motsvarande på annat håll

MVH Patrik