Logitech G513 + Pro WL, Samsung 970, HyperDrive, Nest Mini

Permalänk
Medlem

Logitech G513 + Pro WL, Samsung 970, HyperDrive, Nest Mini

Logitech G513 Carbon tangentbord, Romer-G Tactile brytare. Med handlovsstöd och alternativa caps för WASD etc. Prisidé 700:-

Logitech G Pro Wireless mus. Endast mus och USB-dongel, knappar på vänster sida och blankt överdrag på höger, övriga tillbehör saknas tyvärr. *såld*

Samsung 970 EVO Plus NVMe SSD 500 GB. Bruten förpackning men aldrig installerad. *såld*

HyperDrive Duo, dockningsstation för MacBook Pro, space grey. Prisidé 400:-

Google Nest Mini, svart i obruten förpackning. *såld*

Finns i Järla Sjö, Nacka. Kan vissa dagar lösa hämtning vid mitt jobb på Östermalm eller mötas upp på rimliga avstånd inom city. Framstår mina priser helt felaktiga lämna ett bud. Säljer till vem jag vill när jag vill etc.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem

Budar 600 kr för SSD:n och hämtar gärna när det passar dig vid ditt jobb på Östermalm.

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem

Fråga: Logitech G Pro Wireless mus

Finns det 2st sidoknappar på vardera sida av musen eller endast den sidan på bilden?

Om det finns på båda sidorna köper jag den för utsatt pris + frakt

Permalänk
Medlem

Om det bara finns på sidan av bilden (vilket jag fattar det som?) så bjuder jag 350+frakt för G Pro Wireless, annars får CreamyBanana gå före

Permalänk

Endast avhämtning eller kan du även skicka?

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Budar 600 kr för SSD:n och hämtar gärna när det passar dig vid ditt jobb på Östermalm.

Noterat. Avvaktar andra bud och funderar om jag verkligen vill släppa den så lågt.

Skrivet av CreamyBanana:

Fråga: Logitech G Pro Wireless mus

Finns det 2st sidoknappar på vardera sida av musen eller endast den sidan på bilden?

Det trodde jag skulle framgå tydligt av annonstexten att så inte är fallet.

Skrivet av Adyzz:

Om det bara finns på sidan av bilden (vilket jag fattar det som?) så bjuder jag 350+frakt för G Pro Wireless, annars får CreamyBanana gå före

Noterat. Avvaktar om någon under dagen vill ta den för utsatt pris, annars får du den.

Skrivet av TheMuffinMan:

Endast avhämtning eller kan du även skicka?

Så länge det inte slutar med rena skambud inga problem att skicka. Det enda som kräver lite mer omsorg och emballage skulle väl vara tangentbordet.

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk

Budar 1400:- med frakt för allt förutom tangentbordet.

Edit: Utan hyperdriven också.
Förtydligande, 1400:- för nest mini, musen och hårddisken.

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

650kr+frakt för EVO PLUS.

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Medlem

Okej ville ha förtydligande. Då avstår jag 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheMuffinMan:

Förtydligande, 1400:- för nest mini, musen och hårddisken.

Taget. Skickar ett PM…

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem

700 för EVO Plus +hämta