Disney+ får högre månadskostnad i Sverige

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av EntropyQ3:

den osthyvlade sektorn

Nä, mejeribranschen har det inte lätt

(kunde inte låta bli)

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpeters:

Kommer undvika Disney+ tills de slutar modifiera innehållet i filmer och serier. Att ta bort "sex" scenen från Avatar och censurera en rumpa som redan täcks av karaktärens långa hår visar hur lågt de potentiellt kan sjunka för att göra allt barnvänligt. Hade de haft rättigheterna skulle det inte förvåna mig om de färglägger Schindler's List och tar bort halva innehållet för att 7-åringar ska kunna se filmen.

Har nog inte något med barnvänlighet att göra egentligen.
Det är nog att det skall kunna sändas i alla länder där dom har en mer konservativ syn.
Detta är dock endast en tanke, har inget som backar upp detta.

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Och varför dyrare i norden där infrastruktur är ganska mycket bättre än resterande av Europa?
Är det för att medelinkomsten är högre här och de därmed räknar med att 10kr hit o dit är ingenting?

Precis så är det.
Ser bara på andra medlemskap som Netflix och Youtube Premium vad de kostar i lite andra länder...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nasra:

Låt mig gissa håller du på att bli polis?
Tre år och kass lön stämmer in på det yrket.

Nope, men inom samma sektor. Har varit undersköterska hela livet och pluggar nu till sjuksköterska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Nope, men inom samma sektor. Har varit undersköterska hela livet och pluggar nu till sjuksköterska.

Grattis och lycka till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleepstreameR:

Nä, mejeribranschen har det inte lätt

(kunde inte låta bli)

Tur är väl det.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

@Runqen: I mitt fall handlar det om att min hyresvärd förbo inte velat installera fiber så jag sitter på ett hårt strypt antennuttag . Gör det svårt att använda streamingmetoder måste ladda ner och se film o serier på datorn. Hade gärna fått fiber och betalt för streaming.