Permalänk

Skänkes: Windforce 760

Har ett gammalt Windforce 760 som jag hittade hemma vid rensning idag. Kortet köptes för ganska 5 år sedan? (Vet inte exakt) och användes i ca 1 år innan det byttes till ett 970 (då kanske ni vet ungefär hur gammalt det är). När jag väl bytte så fungerade kortet utan några problem alls.

Ger bort det gratis till någon behövande! Helst i Uppsala eller stockholms innerstad då jag jobbar i Sthml men bor i Uppsala.

Om någon annan vill ha det skickat så går det nog att lösa men då står man själv för kostnaden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Irrationell: Kanske kan vara värt testa om denna GPU funkar bättre?

Permalänk
Medlem

Jag betalar gärna frakten för att få kortet skickat

Permalänk
Medlem

jag tar det gärna! kan hämta

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Uppgraderar gärna sonens dator från hans 660 till detta kort, betalar givetvis frakt för det mvh

Visa signatur

I7 4770 Gtx 1060 6gb 16gb ddr3
Nintendo switch lite
PlayStation 4

Permalänk

Hej! Fick många svar väldigt snabbt! Jag glömde skriva något om att sälja till vem jag vill etc så jag Låter den som va snabbast att skriva att vinna "auktionen".
@p.lindblom var först då jag inte räknar @Johnsa som först då personen som länkades i det meddelandet inte svarat själv i tråden.

Om p.Lindblom känner att någon annan i denna tråd behöver kortet mer än honom/henne så får hen ta det beslutet själv
Hoppas alla i tråden känner sig fine med detta!

Permalänk
Medlem

Behöver de ej men schysst av dig att donera gpun!

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd lätt rensad*

Tänk på att vi inte tillåter budgivning i skänkesannonser

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Anmäler intresse.