3770K, 16GB, mITX, mediacenter/htpc dator

Permalänk
Medlem

3770K, 16GB, mITX, mediacenter/htpc dator

Säljer av mediacenter/htpc burken p.g.a kommande uppgraderingar.
Det enda som fattas är ett nätagg.

Spec enligt följande:
Moderkort: Gigabyte Z77N-WIFI mITX
CPU: Intel 3770K
RAM: 16GB Crucial Ballistix Sport 1600MHz
Grafik: Gigabyte Radeon R9 280X
CPU-kylare: Cooler Master Hyper 212 Evo
Chassi: Fractal Design Node 304 svart
SSD: Kingston A400 120 GB

Chassit är i väldigt gott skick, det har stått orört i teknikhyllan under tv:n.
Det följer med en del extra tillbehör som t.e.x hållare för diskar och sfs-nätagg e.t.c
Originalemballage till chassit finns så det kan packas och skickas om så önskas.
Men ska det skickas så avsäger mig all form av ansvar för vad "postmord" hittar på med paketet på vägen. Datorn funkar absolut helt 100% felfritt då den lämnar mig.
Övriga prylar har jag varken extra tillbehör eller kartonger till då datorn köptes och levererades med allt monterat i chassikartongen.

Som ni ser på bilderna så har graffet "full-längd".
Jag har kört med ett Corsair RM550X som har legat löst i lådan jämte moderkortet och det har funkat perfekt. Dock så är det så att en del av kablarna från agget (som t.e.x atx och ssd-ström) ligger an emot yttre/bakre kanten av graffet så det har flexat 2-3mm. Men det har fungerat absolut 100% felfritt. Eftersom chassit inte är gjort för nätagg av den storleken så finns inga fästen eller hål att fästa nätagget i. Därför har det fått ligga löst i chassit. Men tack vare chassits konstruktion och montering och det faktum att burken har legat orörd som mediacenter så har det ingen större betydelse. Temperaturmässigt så har det inte heller haft någon som helst negativ påverkan. Så för den som har "vanliga" nätagg (som inte är gjorda specifikt för små lådor) liggande så kan det funka beroende på storlek.

PRIS: Bud börjar på 1000kr +frakt

Köp nu / slå till pris: 2500kr +frakt
Då avslutar jag annonsen omgående

Datorn finns att hämta i Halmstad om så önskas.
Ska den skickas så är det förskottsbetalning på hela summan + frakt innan jag skickar något. Swish är att föredra med banköverföring funkar också. Vid eventuell hämtning så tar jag inte emot kontanter.

Som jag skrev tidigare, ska det skickas så avsäger mig all form av ansvar för vad "postmord" hittar på med paketet på vägen. Datorn funkar absolut helt 100% felfritt då den lämnar mig.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Börjar med bud på 1000:- kr och upphämtning.

Permalänk
Medlem

1600 + frakt.

Permalänk
Medlem

1500kr å hämtas på plats

Visa signatur

Vad är RGB?

Permalänk
Medlem

1700 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2000:- hämtar på måndag nästa vecka

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Bud noterade !

Jag har dock fått ett bud i pm på utsatt "köp nu" pris av @maddush
Återkommer så fort dealen med säkerhet är genomförd.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Datorn är nu såld !

Tack så hjärtligt för visat intresse !

Visa signatur