Xbox One S 1 TB All-Digital edition (3st spel) i oöppnad förpackning

Permalänk
Medlem

Xbox One S 1 TB All-Digital edition (3st spel) i oöppnad förpackning

Jag köpte en krysslåda under Black Friday med planen att använda den som mediaspelare, men bestämde mig till slut för att skaffa en Vero 4K+ i stället. Som klubbmedlem på Elgiganten har jag öppet köp till mitten av januari och jag har nära till butiken, men jag vill börja med att undersöka om någon sweclockare vill köpa konsolen för mindre än dagens nypris innan jag traskar tillbaka med den.

Information finns här: https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsol/xbox-one-...

Digitalt kvitto kan fås med om det är intressant. Upphämtning i Enköping är smidigast, men jag kan även skicka den om så önskas.

Bud från 1005kr (inköpspriset + kostnaden för annonsen)

Läs hela annonsen här

Permalänk

1005 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vad är det för spel som "hänger med"?

Edit* Fortnite, Sea of Thieves och Minecraft?

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskarwernersson:

1005 + frakt
Skickades från m.sweclockers.com

Noterat! Jag fått ett något högre bud i pm och jag uppmanade personen att skriva i tråden.

Skrivet av 000ptimus:

Vad är det för spel som "hänger med"?

Minecraft, Fortnite och Sea of Thieves. Mig veterligen är väl åtminstone de två första gratis att spela(?), men jag har dålig koll på hur det fungerar i konsolvärlden.

Permalänk

@p.lindblom Sjysst. Öppen budgivning är alltid att föredra

Permalänk
Medlem

Senaste budet (också i PM) är 1200kr plus frakt. Jag avslutar budgivningen i morgon (tisdag) klockan 13.00, så kan hinner jag skicka konsolen samma dag.

Permalänk

1300 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskarwernersson:

1300 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Det är noterat. Du leder återigen budgivningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskarwernersson:

1300 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Grattis, du vann budgivningen! Jag har skickat dig ett PM