Permalänk
Medlem

Frakta hem tv?

Hej nån som vet om en lgc9 65 tummare går in i en V70 kombi? Med kartong då:)
PostNord har ju bara hemkörning mellan 9-13!?

Permalänk
Inaktiv

@Hondaxl:
LG65B9 gick in i en V60 (med ngt framskjutet framsäte... och fällda baksäten såklart), så det borde funka.

Har du inget instrument att mäta längd med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hondaxl:

Hej nån som vet om en lgc9 65 tummare går in i en V70 kombi? Med kartong då:)
PostNord har ju bara hemkörning mellan 9-13!?

Får man in en 55 tum tv i liten Toyota corolla som jag gjorde får man garanterat in en 65 tum i en V70 som är betydligt större med fällda säten så inga problem

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Får man in en 55 tum tv i liten Toyota corolla som jag gjorde får man garanterat in en 65 tum i en V70 som är betydligt större med fällda säten så inga problem

Ok kanon, får man hämta den sen då😁

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hondaxl:

Hej nån som vet om en lgc9 65 tummare går in i en V70 kombi? Med kartong då:)
PostNord har ju bara hemkörning mellan 9-13!?

Min Sony 65” gick precis in med kartong bak i min V70 -12 med baksätena fällda.
Oftast så står det på nätet där du beställer tv,n måtten på kartongen sen är det tumstock och mäta.
Men troligtvis så går den in på det berömda håret.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Legion 5 Pro" Ryzen 5800H / 32GB ram / 2TB+1TB nvme / RTX 3070 8GB 140w

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hondaxl:

Hej nån som vet om en lgc9 65 tummare går in i en V70 kombi? Med kartong då:)
PostNord har ju bara hemkörning mellan 9-13!?

Jag klämde in en Samsung 65" i en Passat för något år sen i kartong. V70:n borde klara detsamma skulle jag säga. Allra helst ska den stå upp men det är inte fullt lika kinkit med dagens paneler som det var med plasman. Kör bara försiktigt och krama varandra i trafiken.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Lyckades med miraklet att få in en samsung 65" nu på BF i en hyndai i30 men fick ju sitta som en mupp vägen hem

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Update!..Jo den gick in med råååge lol.
säkert 10 cm till godo:)