Extramarkt en legitim Webbutik?

Permalänk
Medlem

@anon314755:

Det spelar egentligen ingen roll om du säger sanningen eller inte, sammanhanget gör ditt vittnesmål opålitligt.
Du skapade ett konto för att bidra till en tråd om en potentiell skambutik
så ingen här kommer lyssna på dig. Det låter konstigt att en person skulle ta sig
tid att skapa ett konto och skriva flera inlägg där en råkar indirekt försvara en butik
som du beställt en gång ifrån. Särkilt med tanken på att du fick varan när 98% av folk som fått produkten tar sig aldrig även 2 minuter att lämna ett omdöme överhuvudtaget.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem

Alltså, hela den här tråden luktar illa.

Min åsikt är att denna typ av trådar borde låsas och användare borde få några dagars paus från forumet..

Går man på så mysko saker för att man är girig förtjänar man att förlora sina pengar också.
En anledning till att scammers finns är människors otroliga behov av att göra den där dealen som ingen annan gjort, hur osannolik den än verkar. Det KAN ju gå....
Det roliga är att man förväntar sig att den ska finnas på produkter som ofta har väldigt låga vinstmarginaler dessutom.

Köp stöldgods annars, då kan du få bra pris, men var inte en alla dem som förfasas över hur samhället ser ut och sen själv kör bil som en galning, skiter i alla andra och bara tänker på dig själv när det väl gäller.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

*TRÅD LÅST*

Nu har det kommit in en användare med erfarenheter om butiken. Jag väljer att inte ta några sidor utan låta allt stå i tråden. Det är upp till läsarna att dra egna slutsatser om butiken.
Tråden i sig känns väldigt färdig och tonen har tagit en oönskad riktning. Tänk på att det är en människa i andra änden av skärmen, oavsett vilken agenda denna kan tänkas ha.

En tillsägelse till samtliga i tråden:
Anmäl eventuella regelbrott utan att kommentera.
Skriv inte att du har anmält regelbrott, det leder snabbt till onödig pajkastning.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin