Jamo D 500 LCR(5 st) + SVS PB-1000 Sub

Permalänk
Medlem

Jamo D 500 LCR(5 st) + SVS PB-1000 Sub

Tjena

Tappat intresse för hembio, så nu blir det att göra sig av med sina prylar.

Det är bud som gäller. Jamo D500 säljer jag inte styckvis utan alla 5 i ett paket.

Det är tunga pjäser därav är det inget jag kommer att kunna skicka. Grejerna är nermonterade och urkopplade så provlyssning går tyvärr inte att ordna.

Jamo D 500 LCR 5 stycken

Typ: Vägg / Diskant: 1 st 1 tum / Mellanregister:2 st 3 tum / Bas: 2 st 5.25 tum

Känslighet: 89 dB/1 watt

Impedans: 4 ohm

Frekvensomfång: 80 - 20.000 Hz

Mått: 260 x 450 x 130

Vikt: 6.7kg

--------------------------------

SVS PB-1000

Modell: PB-1000
Typ av subwoofer: Aktiv (inbyggt slutsteg)

Effekt:300 watt RMS klass-D

Element:10 tum

Frekvensomfång: 19 - 270 Hz (+/-3dB)

Mått: 381 x 480 x 493 mm

Vikt: 21 Kg

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan man vinkla/justera högtalarna när de monterats på vägg?

Har du något riktpris på hela högtalarpaketet?

Permalänk
Medlem

När de väl sitter på väggen så går det inte att justera/vinkla, men det finns säkert lösningar för detta.

Jag såg att de kostar runt 2700/st idag, så hade tänkt mig runt 6500 kronor för alla 5(1300/st) sen subben som ligger på 6000 ny, kan jag släppa för 3500, så 10000 för allt(jag är öppen för diskussion).

Permalänk
Medlem

Efter att ha kollat upp lite och frågat runt, så sänker jag priset till 4500 på högtalarna och till 2000 på subben, det känns betydligt rimligare. Kan tänka mig att gå ner till 6000 för allting.

Permalänk

Hm synd att du bor i Skåne. Känns som ett bra alternativ hemma. Jamo är inte gjort för musik men jäklar vad bra dom är till film. Suben är klockren.

Skickar du suben?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Jag insåg såhär efter att det inte är en pb-1000 utan en pb10 NDS, det är en rejäl pjäs som jag inte vågar skicka tyvärr.

Permalänk

Jamo d 500

Har du sålt dina jamo d 500 ännu eller har du dem kvar? Finns det verkligen inte någon chans att du skickar dem jag betalar frakt självklart

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Bankai:

Jag insåg såhär efter att det inte är en pb-1000 utan en pb10 NDS, det är en rejäl pjäs som jag inte vågar skicka tyvärr.

Hej tänkte kolla om du har sålt dina jamo d 500 ännu och om det inte finns någon möjlighet att skicka dem alls. Jag betalar frakten självklart. Vore tacksam för svar Mvh Fredrik.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Obelix234:

Tjena.

Tyvärr, de är sålda. Hade helt glömt bort annonsen här!

Mvh

Tobias

Permalänk
Skrivet av Bankai:

@Obelix234:

Tjena.

Tyvärr, de är sålda. Hade helt glömt bort annonsen här!

Mvh

Tobias

Såg det mitt fel, såg det sent igår ursäkta 😂😂😂😂

Skickades från m.sweclockers.com