Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Själv kör jag BFA igen efter ett paus på 2-3 år, tycker själv de lyckats förstöra mycket av PvP med att striderna är rätt så utdragna, PvE har jag inte kört så mycket än.

Om någon funderat på att börja igen och inte har spelat på över 24 månader kan man använda min recruit a friend kod för att få xp-fördelar när man börjar.
https://battle.net/recruit/HQ2RKMRTBT

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

I mitt tycke är det
1.TBC
2.Wrath
3.Cata
4.Legion
Sen resten ...

Min rangordning är följande
1. MoP
2. Legion
3. Wotlk
4. BFA
5. WoD
6. TBC
7. Vanilj

Vanilla och TBC har för lätta encounters i mitt tycke, var ett väldigt simpelt spel på den tiden.

Wotlk var bra men saknades content.

MoP hade jag riktigt roligt i med både raids och challenge mode djungelns dungeons* (också därför WoD är en hög siffra)
Mythic+ gjorde spelet till något mer än att bara vänta på weekly resets för att sen dra igenom en raid på några timmar efter man gjort klart progressen.

Kul att så många ändå tycker olika

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk

Håller med Mythic+ var det som challenge modes borde vart direkt. Älskar M+!

Skrivet av Xcm:

Mythic + är överlägset det bästa som hänt wow. Legion var snäppet bättre med legendaries vilket gjorde det mer värt att göra samtliga wqs och pumpa mythic+ hela dagarna.
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Skulle inte påstå att det är bökit. Men spelet är mer autopilot och "tvångsspel" än någonsin skulle jag vilja säga.