Permalänk
Medlem

4U rackchassi

Säljer ett 4U rackchassi av modell som jag inte minns. Det har plats för upp till ATX-kort och kan fyllas med totalt 3 5,25 tums- och 7 st 3,5 tums-enheter.

Som ni kan se av att det sitter P-ATA-enheter i 5,25"-platserna (DVD-enheten ingår inte) så har det inte använts på mycket länge men funkar som det skall. Nyckel till frontluckan fattas dock. Chassit är lite vasst på sina håll och undertecknad skar sig så det krävdes omplåstring vid fotograferingen

Bud i tråden nedan. Upphämtning/möte i centrala Göteborg premieras, men går att skicka till rätt pris (obs lägg bud exkl frakt isf). Det obligatoriska jag säljer till vem/om/när jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur djup är den? Du minns inte märket alls? Står ingenstans på den ?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Hur djup är den? Du minns inte märket alls? Står ingenstans på den ?

Jag mätte den just till 45 cm djup från bakdelen till plåten man skruvar i racket. Hittar ingen märkning. Det var mycket länge sedan jag köpte den som sagt på P-ATA-tiden

Som sagt så är jag glad om någon som har nytta av den får den så lägg bud på 0 kr med hämtning så får du den om ingen bjuder mer innan lördag kväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Jag mätte den just till 45 cm djup från bakdelen till plåten man skruvar i racket. Hittar ingen märkning. Det var mycket länge sedan jag köpte den som sagt på P-ATA-tiden

Som sagt så är jag glad om någon som har nytta av den får den så lägg bud på 0 kr med hämtning så får du den om ingen bjuder mer innan lördag kväll.

hehe k.. Ja lägger bud på en femtilapp och upphämntning!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

hehe k.. Ja lägger bud på en femtilapp och upphämntning!

Noterat! Jag tror att jag kortar tiden till idag midnatt. Har ingen budat över så är den din Men som sagt akta dig för chassit kommer att skära dig om du inte passar dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Noterat! Jag tror att jag kortar tiden till idag midnatt. Har ingen budat över så är den din Men som sagt akta dig för chassit kommer att skära dig om du inte passar dig.

ahh får vara försiktig! Går det slipa till tror du?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@Nima2001: Jag överdriver nog lite, men du kan säkert grada av det värsta om du är orolig Mest jag som var klantig när jag rotade runt där.

Permalänk
Medlem

@lhugo: ahh kk..
Men du det finns en chans att jag somnar snart... Vart en riktigt tuff vecka för mig.
Mitt bud ligger varjefall ifall det är så att du inte får svar från mig om det.
Ska iväg till en polare imorgon med bilen så hade kunnat komma förbi enkelt då på vägen. Ifall du bodde nära stan?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@Nima2001: Absolut. Jag skickar PM