Permalänk
Skrivet av ExcZist:

Finns nog rätt många av oss som sparar på grejerna när man köpt nytt 😂
Kan ju vara bra att ha tror man så ligger det i en kartong och samlar damm 😂🤣
Kan titta vad jag har,kanske har så du kan få ett mot frakt kostnad.
Måste bara se om det finns kartong med.
Edit: Tror att jag ska ha både ett 990fx och ett 970 någonstans.

Härligt, Vore riktigt schysst om det skulle gå, visst passar de för AM3+?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBringer123:

Härligt, Vore riktigt schysst om det skulle gå, visst passar de för AM3+?

Skickades från m.sweclockers.com

Jo jag körde en 9590 på 990FX samt FX 6300 på 970..
Båda är gigabyte men måste hitta de först och kolla så de funkar.. inte kört de på nåt år nu..
Har lite mycket dator delar på lite för liten yta så får gå igenom kartongerna haha
Sen får jag se om jag hittar en kartong som passar samt pack tejp.

Permalänk
Skrivet av ExcZist:

Jo jag körde en 9590 på 990FX samt FX 6300 på 970..
Båda är gigabyte men måste hitta de först och kolla så de funkar.. inte kört de på nåt år nu..
Har lite mycket dator delar på lite för liten yta så får gå igenom kartongerna haha
Sen får jag se om jag hittar en kartong som passar samt pack tejp.

Grymt. Uppskattar det verkligen. 990’n verkar riktigt fet ändå

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBringer123:

Grymt. Uppskattar det verkligen. 990’n verkar riktigt fet ändå

Skickades från m.sweclockers.com

Tror det är denna om jag inte misstar mig.. https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-990FXA-UD3-rev-10#ov
Men jag skriver ett pm när jag kollat det med mera... blir kanske inte innan helgen..
Måste köpa kylpasta och få tiden till att göra det samt se om jag kan få tag i kartong och packtejp men ska se om jag kan kolla det i helgen om du kan vänta lite ..
lämnar in det i så fall på måndagen när jag kommit från jobbet
Kan även slänga upp lite bilder i PM om så önskas, gör inget i helgen ändå

Permalänk
Skrivet av ExcZist:

Tror det är denna om jag inte misstar mig.. https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-990FXA-UD3-rev-10#ov
Men jag skriver ett pm när jag kollat det med mera... blir kanske inte innan helgen..
Måste köpa kylpasta och få tiden till att göra det samt se om jag kan få tag i kartong och packtejp men ska se om jag kan kolla det i helgen om du kan vänta lite ..
lämnar in det i så fall på måndagen när jag kommit från jobbet
Kan även slänga upp lite bilder i PM om så önskas, gör inget i helgen ändå

Det blir bra! Ska med farsan till en stuga i norrland nästa vecka men kommer vara aktiv mycket på mobilen ändå så kommer checka sweclockers rätt ofta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBringer123:

Det blir bra! Ska med farsan till en stuga i norrland nästa vecka men kommer vara aktiv mycket på mobilen ändå så kommer checka sweclockers rätt ofta

Skickades från m.sweclockers.com

Kan vänta med att skicka moderkortet om du inte kommer vara hemma om det skulle vara så.
Mjo jag skickar ett PM i när jag kollat så att allt funkar samt att du får bilder så du ser att det funkar så får du avgöra om hur du vill göra.