Permalänk

NZXT H200i

Hej!
Jag säljer mitt chassi på grund av köp av ett större.
Det är ett ganska litet chassi på 27 liter. I och med att det är "i" versionen så följer det med en RGB- och fläkthub och en LED-strip.

Inga skador eller liknande och chassit paketeras i originalkartongen. Alla tillbehör följer med förutom en skruv (se bild på påse med skruv). Jag har lyckats tappa bort en skruv utan att jag minns det

Digitalt kvitto finns.

Länk till prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4544763
Länk till tillverkaren: https://www.nzxt.com/products/h200i-matte-white

Skicka ett PM eller skriv i kommentarstråden om du är intresserad!
Chassit kan hämtas i Luleå eller inom rimligt avstånd, t.ex Boden
Bud startar på 700 + frakt (om chassit ska skickas). Endast betalning med swish och jag säljer till högstbjudande eller till den jag vill o.s.v.

Läs hela annonsen här

Permalänk

bjuder 500 kan hämta

Permalänk

Noterar som reservbud. I och med att det är lägre än 700 kronor så är jag inte säker på att jag säljer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk

Tjena!
Kan du tänka dig att gå upp till 600 kr? Jag ska köpa en Corsair commander pro och har efter uppgraderat datorn inte så mycket pengar över

Permalänk

tyvärr 500 ger jag annars skippar jag,
är egentligen inte ute efter ett nytt chassi ännu.

Permalänk

Jag går med på 500. Tror inte annars jag får sålt chassit
I dag är jag bortrest men i morgon är jag hemma från ca kl 12. Passar någon gång i morgon för dig för upphämtning?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

nä inte det lättaste när man bor här uppe tyvärr
ja imorrn funkar
skicka ett pm med adress och telefon så slår jag en signal när jag är påväg
mvh fredrik

Permalänk

kollade lite närmare på specen för lådan och tror jag måste avstå
ändå
mvh

Permalänk

Okej. Vad är det som inte fungerar med chassit?

Permalänk

psu:n verkar inte rymmas samt hur är det med ett GTX1080strix om man har en kraken x52??

Permalänk

Jag kan kolla exakt hur mycket utrymme det finns i chassit i morgon. Om du inte har en extremt lång PSU (över 1000 watt ungefär) så borde det få plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

jag har ett corsair RM1000x

Permalänk

Tyvärr så passar inte din gpu med 240 kylare. Hardwarecanucks har en video om h200i och med en "27 cm" gpu och 240 kylare så är det 1 cm kvar, så din 30 cm gpu får inte plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

nä jag såg de sen tyvärr
har även en NH15d kylare liggandes den är ju 165 med fläkt och max i chassit är väl 165 men frågan är ju om den kommer ta i glaset då

Permalänk

Svårt att veta om den passar utan att testa med 140 mm fläkt, men med en 120 mm fläkt får den plats ser det ut som i alla fall för utan fläkt är den 160 mm hög.

Permalänk

PSU:n borde få plats. specifikationen för chassit är upp till 311 mm långt.

Permalänk
Medlem

Finns det kvar bjuder jag 300

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Tyvärr är 300 för lågt för att jag ska sälja. Minsta är 500kr. Jag kan hitta nått att göra med chassit om jag inte får tillräckligt högt bud

Skickades från m.sweclockers.com