SweClockers Meet & Geek i Växjö – fredagen 15 Februari!

Permalänk
Vägledare

@MyScnd: Jag är på.

Permalänk
Medlem

Jag kommer! Skippar dock käket
@Niilzzzon häng med för fasen!

Permalänk

@Fekko: Jag hänger på! skippar också käket

Permalänk
Medlem

Kommer mer än gärna, hoppar maten.

Permalänk
Sjusovarn

Härligt att fler hakade på! Börjar ju bli en trevlig skara nu, nästan så man borde planera en bowling-turnering

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyScnd:

Härligt att fler hakade på! Börjar ju bli en trevlig skara nu, nästan så man borde planera en bowling-turnering

+1 på det

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Bussovi_ by XHI

@myScnd

Sådär, har nu fått veta att jag har ett kortare pass den fredagen så det blir perfekt!
Sign me up!
Boston Celtic UTAN lök kör jag på!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av harrak:

Hade helt missat denna tråden men jag kommer!
Tar en Boston Celtic BBQ Cheese Burger.

Tack @JonasT

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Stora Sture:

Jag är definitivt på! Jag arbetar dock alltid sent varpå jag kanske inte är där vid 18.00 men säkerligen som senast vid 19! Jag kommer beställa Fish N Chips

Jag kör från Ljungby om någon önskar åka med

Skrivet av erieri02:
Skrivet av Miikks:

@MyScnd: Jag är på.

Skrivet av Fekko:

Jag kommer! Skippar dock käket
@Niilzzzon häng med för fasen!

Skrivet av niilzzzon:

@Fekko: Jag hänger på! skippar också käket

Skrivet av Karies:

Kommer mer än gärna, hoppar maten.

Skrivet av Bussović:

@myScnd

Sådär, har nu fått veta att jag har ett kortare pass den fredagen så det blir perfekt!
Sign me up!
Boston Celtic UTAN lök kör jag på!

Härligt! Ska bli kul att se vilka som bor i nejden, networking och tekniknörderi i mängder!

Permalänk
Hedersmedlem

@MyScnd Jag är på! Tar en Game steak.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Kent:

@MyScnd Jag är på! Tar en Game steak.

Snajjan!

Permalänk
Medlem

@MyScnd:

Go! Då kan man försöka sig på nytt rekord ju

Visa signatur

Intel i7 5820K 4.5GHz, Noctua D-15, Corsair 16GB 3000MHz, X99-Deluxe, Asus GTX 1070 Strix, Fractal Design Define R4

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Kent Kul med celebert besök!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Bussovi_ by XHI

TAGGA!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyScnd:

[SweClockers inofficiella Meet & Geek i Växjö den 15:e februari 2019 - Ett kanonsätt att inleda ett sprittlande nytt teknikår!]
https://cdn.sweclockers.com/artikel/bild/63037?l=eyJyZXNvdXJjZSI6IlwvYXJ0aWtlbFwvYmlsZFwvNjMwMzciLCJmaWx0ZXJzIjpbImM9MCwwLDE2MjAsOTk5IiwiYT00NToyMCIsInQ9cGFuZUJhbm5lciJdLCJwYXJhbXMiOltdLCJrZXkiOiIxYjg5YWE0MDM3N2I0MjRjNmUwNzMzN2Q2OGMwYTEzMiJ9

Hallojsan!

Satt datum till fredagen den 15:e februari. Tanken är helt enkelt ett härligt vinterhäng för oss SweClock:are, där vi kan träffas, umgås och snacka om vårt stora gemensamma intresse för spel och teknik med likasinnade. Detta är inget officiellt "Meet & Geek" utan något jag vispat ihop ur ett egenintresse!

Nyheter!
Jag fick precis ett väldigt roligt besked om redaktionens möjlighet att kunna delta på träffen! Både Jacob och Jonas kommer närvara, något jag tycker är otroligt roligt!

Vill även påminna er om att det är satt en 18-årsgräns för träffen! Har ni några funderingar kontakta mig via PM här på SweClockers eller DM i Discordkanalen, där jag heter ! My2nd

Viktig Information!

  • Vad? Nördigt häng för SweClockers gemenskap!

  • Var? Växjö på O'Learys. Storgatan 10, 352 31 Växjö -Vägbeskrivning från tågstationen.

  • Meny: Meny! - Skriv ett inlägg om vad ni vill ha.

  • När? Klockan 18:00–03:00, Fredagen 15:e februari.

  • 18-års åldersgräns.

  • Det finns en spelavdelning med bowling, arkadspel och massa annat. Vill ni göra detta kan ni behöva boka.

Matinformation: Maten kommer att beställas på plats, men för att underlätta för personalen tänkte jag kontakta dem dagen innan för att ge en fingervisning om vad som kommer beställas. Vet ni inte vad ni vill ha behöver ni inte bestämma er förrän ni sitter på O'Learys.
Övrig information: Alla deltagare står själva för mat- och dryckesnota.

Jag behöver veta vilka som kommer att delta, inga kanske eller något utan de som kommer delta till 100%. Detta är för att vi ska kunna bli så många som möjligt på plats och inte minst för att meddela restaurangen om antal platsbokningar. Uteblivna får digital bajsmacka och ledsen min från de som kunde fått bordsplats i ditt ställe!

Bekräftade deltagare (max 30 personer):

  1. @MyScnd - Event/Träffansvarig

  2. @Jacob - Chefredaktör - Boston Celtic BBQ Cheese Burger

  3. @JonasT - Häxmästare/Chefredaktör

  4. @Sh4d0wfi3nd - Game Steak(helst med sötpotatispommes)

  5. @erieri02 - BBQ Ribs

  6. @lilljohan - BBQ Ribs

  7. @Wanna

  8. @Miikks - Game Steak(Helst m. mos eller kokt potatis)

  9. @SleepstreameR -Fish'n Chips

  10. @ch1n - Fish'n Chips

  11. @houze - Fish'n Chips

  12. @supersnubben - Boston Burgare

  13. @Paddanx - Game Steak

  14. @Tip Top - Game Steak

  15. @Harrak - Boston Celtic BBQ Cheese Burger

  16. @Stora Sture

  17. @Fekko

  18. @niilzzzon

  19. @Karies

  20. @Bussović - Boston Celtic BBQ Cheese Burger UTAN lök

  21. @screamin-daemon - Game Steak

  22. Du?

Senaste datum för anmälan är söndagen 10 februari! - Om ni vill/måste anmäla er efter detta datum så sker det endast genom PM/DM till mig! Inte i denna tråden!

Informera och dela till och med era vänner!

Har redan svarat och pm'at, men är inte med på listan.

Jag kommer, Boston burgare att äta.

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av supersnubben:

@MyScnd:

Go! Då kan man försöka sig på nytt rekord ju

Tänker att jag kollar intresset när deltagarna är spikade, finns det ett stort intresse så kör vi

CHOOCHoooO? Brummbrumm kanske passar bättre?

Skrivet av DeluxXxe:

Har redan svarat och pm'at, men är inte med på listan.

Jag kommer, Boston burgare att äta.

Ber så hemskt mycket om ursäkt, jag skrev upp dig på listan för längesedan men då du skrev att du inte var 100% om du kunde så la jag dig som kanske - Och när du var klar på att du kunde komma så blev det lite förvirring in the boll ovanför mina axlar, och var säker på att jag skrivit in dig ASAP du skrev. Nu är du inlagd i eventet med ditt matval Var verkligen inte avsiktligt, var som sagt bensäker på att du redan stod uppskriven

Permalänk
Medlem

@MyScnd: Ingen fara!

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Medlem

Är inte så aktiv på Sweclockers, men bor i Växjö och det vore trevligt att träffa nytt folk. Deras Game Steak är god, så det vill jag ha.

Permalänk
Sjusovarn

@Kazutoyo: Uppdaterat listan, and you're on it

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Hur ser möjligheterna ut för att nerfa @Jacob?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Bussović:

Hur ser möjligheterna ut för att nerfa @Jacob?

Skickades från m.sweclockers.com

Kan prata med dig om döden när vi ses.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Bussović:

Hur ser möjligheterna ut för att nerfa @Jacob?

Skickades från m.sweclockers.com

Nerfa? Kanske får lägga till "Excecutive Eventnisse" så att du inser vilken OP-rackare han är

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Kan prata med dig om döden när vi ses.

Kan vi inte hålla oss till roligare ämne än det

Permalänk
Medlem

@MyScnd: Jag kan inte.. jag är ledig fredagen men jobbar lördag och har ingen möjlighet att byta.. Det är två veckor innan jag åker iväg i 4veckor så kan inte byta något pass innan dess.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Moderator
Testpilot

Jag kommer!

Oumph!Burger tack!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Kommer!

Boston Celtic BBQ Cheese Burger

Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

tu stultus es

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Wastafari:

@MyScnd: Jag kan inte.. jag är ledig fredagen men jobbar lördag och har ingen möjlighet att byta.. Det är två veckor innan jag åker iväg i 4veckor så kan inte byta något pass innan dess.

Hoppas det är fyra veckor semester, då får du iaf någon form av "kompensation" för att du inte kunde komma

Skrivet av Dinoman:

Jag kommer!

Oumph!Burger tack!

Pangbra!

Skrivet av Cazell:

Kommer!

Boston Celtic BBQ Cheese Burger

Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Dingeli-DONE! Nu står ni på listan!

Permalänk
Sjusovarn

Så länge det finns platser i listan i trådstarten så finns det platser att fylla!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Ba-bara-baaa!!!!

Nu är det inte ens två veckor kvar till nästa Meet & Geek som @MyScnd styrt upp! Ska bli grymt kul att besöka Växjö och träffa alla er som redan skrivit upp er på listan och de nya jag hoppas tillkommer.

@Sh4d0wfi3nd @erieri02 @lilljohan @Wanna @Miikks @SleepstreameR @ch1n @houze @supersnubben @Paddanx @Tip Top @Harrak @Stora Sture @Fekko @niilzzzon @Karies @Bussović @Kent @DeluxXxe @Kazutoyo @Cazell @Dinoman

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktiv

Finns det något sådant i Uppsala med, där Swecare möts?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyScnd:

Hoppas det är fyra veckor semester, då får du iaf någon form av "kompensation" för att du inte kunde komma

Självfallet, semester i Vietnam, nästan värt att boka om för att kunna vara med på denna festligheten! - men bara nästan

Edit:

Skrivet av anon14781:

Finns det något sådant i Uppsala med, där Swecare möts?

Närmre mig, då hade jag kunnat vara med även om jag jobbat!

Visa signatur

Citera för garanterat svar