Första olästa inlägget trasig

Första olästa inlägget trasig

Den lilla länken för första olästa inlägget tar mig alltid till det sista inlägget i tråden vilket jag inte riktigt uppfattat det som funktionen ska vara. Det jag vill ska hända är att jag blir tagen till inlägget efter det jag läste senast.

Skrivet av Xcorp:

Den lilla länken för första olästa inlägget tar mig alltid till det sista inlägget i tråden vilket jag inte riktigt uppfattat det som funktionen ska vara. Det jag vill ska hända är att jag blir tagen till inlägget efter det jag läste senast.

Hej,

Är det någon specifik tråd / forumdel du upplever detta problem eller hela tiden?
Jag själv använder den lite titt som tätt och det fungerar felfritt.
Kan du ge mig ett exempel på vart du klickar på denna länken (den återfinns på lite olika platser, så därför undrar jag vilken specifik knapp / länk du trycker på) och gärna en tråd som du upptäckt detta problem i.

Mvh // Anton

Skrivet av Klorixx:

Hej,

Är det någon specifik tråd / forumdel du upplever detta problem eller hela tiden?
Jag själv använder den lite titt som tätt och det fungerar felfritt.
Kan du ge mig ett exempel på vart du klickar på denna länken (den återfinns på lite olika platser, så därför undrar jag vilken specifik knapp / länk du trycker på) och gärna en tråd som du upptäckt detta problem i.

Mvh // Anton

Hej

Länken jag klickar på är den lilla stjärnan längst upp/ner på varje sida för tråden, se https://drive.google.com/file/d/1gVolqYa5Av8eXMPRg7CS1r2Y2G7d... för bild.

Märker det oftast i dagens fynd-tråden, men ikväll (ca 18:40) kom jag till #17691267 om jag tryckte på länken, men har inte haft igång datorn sen igårkväll.

Samma problem i dagens fynd idag igen, kom till #17840361 och då hoppade den över 3 eller 4 inlägg.

Skrivet av Xcorp:

Samma problem i dagens fynd idag igen, kom till #17840361 och då hoppade den över 3 eller 4 inlägg.

Yes, även kommit in en annan tråd om denna bugg så den finns med i min backlogg och ska förhoppningsvis lösas så snart som möjligt