Black Friday 2018 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Vet inte om det är ett tips eller inte. Men lyckades precis lägga in en beställning på PS4 PRO +Fifa 18 på Amazon DE för 249Euro

Enda jag ser är €349, länk?

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Står ju klart och tydligt att priset uppdateras inatt 00:01

Ser inte det på min skärm!

http://www.bilddump.se/bilder/20181122221426-83.252.158.198.p...

Permalänk
Skrivet av Dekkan:

Japp men lägg till något i varukorgen så får du se när du ska checka ut.

Ah märkte de nu, får önska dig lycka till. Finns ju 100+ ser de ut som iaf

Permalänk
Medlem

Skiljer det sig något mer förutom det estetiska mellan LG C7V och C8?
Det är en prisskillnad på en tusenlapp så inga jättesummor direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Det handlar om VAD som diskuteras, diskussioner som "Vilken CPU borde jag köpa?" och "Är QLED bättre än OLED?" tas med fördel på annat håll. Liksom diskussioner kring vad som ska diskuteras

Rapportera och gå vidare

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem

GG Elgiganten. Laddar in tv:n till svärfar. Lägger in uppgifter. Försöker checka ut 3 ggr. Sen blir jag utloggad....

Permalänk
Elgiganten

Halloj!

IT håller på att skruva på maskineriet och meddelar att det ska börja flyta på bättre alldeles strax.

*fingers crossed*

mvh Alex

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av BrottOchStraff:

Vet inte om det är ett tips eller inte. Men lyckades precis lägga in en beställning på PS4 PRO +Fifa 18 på Amazon DE för 249Euro

Länk?

Permalänk
Medlem

Klicka in dig på varan. Står på bilden då för mig.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Skrivet av Hasson39:

Väntade mig att den diskussionen skulle komma tillbaka, lär slå förra årets diskussion (philips HUE) med hästlängder

Vad menar du?

Visa signatur

Asrock Z490M-ITX/ac | i5 10600 | RTX 2060 FE | 16GB DDR4-3200 | Corsair SF450 | A-DATA SP900 128GB | Samsung 970 EVO 500GB | Noctua NH-L9i | Kolink Rocket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wezzor:

Skiljer det sig något mer förutom det estetiska mellan LG C7V och C8?
Det är en prisskillnad på en tusenlapp så inga jättesummor direkt.

Snabbare CPU skrev någon på sidan innan

Edit pga mer info.

Skrivet av eminos:

Sorry, men det där stämmer inte. Jag har gjort enorm research på båda dessa modeller (B8 och C8) de senaste dagarna och enligt proffsrecensioner så skiljer, JA, processorn (alpha 7 vs alpha 9), alltså bildbehandligen, men i praktiken minimal mätbar, knappt synlig, skillnad, på någon enstaka bildbehandlingsgrej. Största skillnaden är foten/ljudet, om man är into sånt. Allt annat, inkl oled panelen, är identiskt.

1000 kr mer för C8 är kanske värt det, om inte annat bara för känslan av att ha "C" istället "B". Men skillnaden i produkten är INTE enorm, snarare nästintill obefintlig.

Permalänk
Medlem

Såg att någon frågade om hur ofta prisjakt uppdateras.. well många skriver om SteelSeries Arctis Pro Wireless just nu så kollade upp dem. Fortfarande 3490kr på elgiganten enligt prisjakt inte 1690.

Prisjakt får fan uppdatera lite oftare det är ju fan 25min sen elgiganten körde igång.

Visa signatur

GPU: 1050ti| CPU: Ryzen 7 3700x | Mobo: MSI B450 Tomahawk MAX | RAM: G.Skill FlareX 16GB | CPU kylare: Corsair H100i | Lagring: 32 TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proluial:

Hellre lägga till knappt 1TKR och köpa C8

Vrf? Är de typ inte samma förutom stället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgiganten:

Halloj!

IT håller på att skruva på maskineriet och meddelar att det ska börja flyta på bättre alldeles strax.

*fingers crossed*

mvh Alex

Ja antingen fixar ni sajten, eller så kommer jag och knackar på imorgon kl 7!

Permalänk
Medlem

Produkt: Coca cola helt flak och fri frakt om man handlar för 100:-
Länk: https://gottebiten.se/black-friday
Kategori: Övrigt
Prisjakt: -
Pris: 79 + pant

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Ja, C8 ska vara en hel del bättre och klart värt den lilla peng som skiljer!
Köp inte B8!

Sorry, men det där stämmer inte. Jag har gjort enorm research på båda dessa modeller (B8 och C8) de senaste dagarna och enligt proffsrecensioner så skiljer, JA, processorn (alpha 7 vs alpha 9), alltså bildbehandligen, men i praktiken minimal mätbar, knappt synlig, skillnad, på någon enstaka bildbehandlingsgrej. Största skillnaden är foten/ljudet, om man är into sånt. Allt annat, inkl oled panelen, är identiskt.

1000 kr mer för C8 är kanske värt det, om inte annat bara för känslan av att ha "C" istället "B". Men skillnaden i produkten är INTE enorm, snarare nästintill obefintlig.

Permalänk
Elgiganten
Skrivet av tBiorrith:

Ja antingen fixar ni sajten, eller så kommer jag och knackar på imorgon kl 7!

eller hur.. vilken tur att man har fysiska butiker också

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av LightForz:

Arctis Pro Wireless på väntetid
SUCK, varför

Jag hade råkat ut för samma problem om det inte vore för @Homie s kommentar om det vid 21-tiden.
Som den fula fisk man är laddade man upp med ett antal webbläsare och incognitolägen för att tajma kötiden med 2200 x)

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk

@BrottOchStraff:

Verkar vara utan kontroll dock?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgiganten:

Halloj!

IT håller på att skruva på maskineriet och meddelar att det ska börja flyta på bättre alldeles strax.

*fingers crossed*

mvh Alex

Varför visas inga spel?

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sugu:

Såg att någon frågade om hur ofta prisjakt uppdateras.. well många skriver om SteelSeries Arctis Pro Wireless just nu så kollade upp dem. Fortfarande 3490kr på elgiganten enligt prisjakt inte 1690.

Prisjakt får fan uppdatera lite oftare det är ju fan 25min sen elgiganten körde igång.

Var jag, en av produkterna jag kollar på har inte uppdaterats sen klockan åtta. Antar att dem prioriterar produkter och sidor.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vikingen_94:

@BrottOchStraff:

Verkar vara utan kontroll dock?

Det såg jag inte. hur fan kan det vara utan kontroll!? SJUKT

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vikingen_94:

@BrottOchStraff:

Verkar vara utan kontroll dock?

Har du en länk?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Det såg jag inte. hur fan kan det vara utan kontroll!? SJUKT

Jag tror vad de menar är om du vill beställa med en extra kontroll,

Permalänk
Elgiganten
Skrivet av underwatch:

Varför visas inga spel?

Körs igång kl 00.01

mvh Alex

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur bra är egentligen Samsung 2018 65" Q9F 4K UHD Smart QLED TV ??

För barnfamilj med risk för statiska bilder så är oled uteslutet...

Har erbjudande på Q9F för 19990:- vilket är 2tkr under elgigantens pris. Några tips på andra modeller som ligger max kring 20tkr som möjligen är bättre än Samsungs?

Tack på förhand.

korrektion
Visa signatur

weeeee

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgiganten:

Körs igång kl 00.01

mvh Alex

Ge mig lite inside info orkar inte vara vaken till 00.00 haha

Kommer ni rea ut RDR2 till PS4?

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgiganten:

Körs igång kl 00.01

mvh Alex

Red Dead Redemption 2 till Xbox under 400 kr...?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Kan inte ens lägga produkter i kundvagnen på¨El, bara står och snurrar. Men det kanske helt enkelt bara betyder att man vackert får vänta till midnatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EagiZ:

Produkt: Sony PlayStation 4 Pro 1TB (inkl. Red Dead Redemption 2)
Länk: https://www.komplett.se/product/1103863/gaming/spelkonsoler/p...
Kategori: Spel
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4947747
Pris: 3999kr

Jag beställer hellre från Komplett än gamestop vars sida ser lite halvtaskig ut.

EDIT: priset verkar ha ändrats tillbaka nu... hoppas de inte annulerar ordern min bara.

Även hos Webhallen nu, 3990kr.

Produkt: Sony PlayStation 4 Pro 1TB (inkl. Red Dead Redemption 2)
Länk: https://www.webhallen.com/se/product/291370-Playstation-4-Pro...
Kategori: Spel
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4947747
Pris: 3990kr

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]